Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن شایسته روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع بخش ورزش شهرستان تویسرکان از پنج طرح ملی و ۲ طرح استانی برخوردار است که تاکنون برای پیشبرد امور اجرایی آنها، اعتبارات مالی بالایی هزینه شده است.

وی افزود: طرح خوابگاه ورزشی تویسرکان با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی، زمین چمن مصنوعی شهر فرسفج با ۵۰ درصد پیشرفت، سالن باستانی تویسرکان با ۳۵ درصد، مجتمع ورزشی بانوان تویسرکان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و زمین چمن مصنوعی روستای اشتران با ۱۵ درصد پیشرفت، طرح های ملی حوزه ورزش شهرستان تویسرکان به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی شهر فرسفج و خانه رزمی شهرستان تویسرکان در هفته تربیت بدنی سال جاری بهره برداری می شود گفت: همچنین امسال شاهد آغاز به کار ۱۰ خانه ورزش روستایی علاوه بر ۹ خانه ورزش روستایی قبل در شهرستان تویسرکان هستیم.

وی بیان کرد: در سال جاری طرح هر روستا یک سمن با هدف فعالیت ورزشی، اجتماعی و کاریابی در ۳۰ روستای شهرستان تویسرکان در دستور کار قرار گرفته است.

شایسته از آمادگی تویسرکان برای میزبانی از مسابقات معتبر کشوری و ملی در رشته های مختلف ورزشی خبر داد و تاکید کرد: اولویت در این بخش با رشته هایی مانند سپک تاکرا، گلبال، کبدی و دوچرخه سواری است که شهرستان تویسرکان در این رشته ها از افراد ملی پوش برخوردار است.

تویسرکان یکی از شهرستان های جنوبی استان همدان است که ۹۰ کیلومتر تا مرکز استان فاصله دارد.

برچسب‌ها تویسرکان همدان افتتاح طرح اعتبار سپک تاکرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تویسرکان همدان افتتاح طرح اعتبار سپک تاکرا تویسرکان همدان افتتاح طرح اعتبار سپک تاکرا شهرستان تویسرکان درصد پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد

فرماندار شهرستان بیرجند، گفت: متأسفانه سرانه فضای ورزشی در شهرستان بیرجند با توجه به اینکه مرکز استان بوده و پیشانی استان است مطلوب نبوده و نیاز است فضای ورزشی در شهرستان توسعه یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی فاضلی‌فرد امروز در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند ضمن تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: خوشبختانه ورزشکاران شهرستان بیرجند در رشته‌های مختلف همواره در سطح استانی و فراتر مطرح بوده‌اند و امیدواریم که همیشه شاهد حضور برجسته آنان در سطوح استانی و ملی و جهانی باشیم.

وی افزود: اکنون ورزش علاوه بر فعالیت جسمی و حرکتی دارای جنبه‌های اجتماعی و سیاسی است که توانسته در بین جوامع تاثیرات وافری داشته باشد.

فرماندار شهرستان بیرجند بیان کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای را سالم نگه داریم باید به امر ورزش به صورت ویژه بپردازیم و این امر لازمه برنامه‌ریزی منسجم و ویژه به امورات ورزشی است.

فاضلی‌فرد گفت: متأسفانه سرانه فضای ورزشی در شهرستان بیرجند با توجه به اینکه مرکز استان بوده و پیشانی استان است مطلوب نبوده و نیاز است فضای ورزشی در شهرستان توسعه یابد.

فرماندار شهرستان بیرجند بر لزوم پیگیری مجدانه و برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء جایگاه ورزش شهرستان بیرجند و همچنین ایجاد زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به ورزش قهرمانی جوانان دارد افزود: در حوزه جوانان به دلیل وجود آسیب‌های فراوان باید هویت ملی و انقلابی جوانان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ارتقا یابد تا آسیب‌ها در این حوزه به حداقل برسد.

فاضلی‌فرد با تأکید بر اهمیت و ضرورت توجه ویژه به مقوله ورزش و جوانان، عنوان کرد: باتوجه به نیازها و ظرفیت‌های خوب موجود، تدابیر لازم باید به گونه‌ای اتخاذ شود که مشکلات و عقب ماندگی‌های موجود رفع شود.

حبیب‌الله شاعر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند نیز در این دیدار ضمن تبریک عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان، گزارشی در زمینه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی انجام گرفته در سال 1402 و همچنین گزارش کاملی از اقدامات و عملکرد این اداره در شهرستان ارائه کرد.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • تکمیل ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان -قزوین نیازمند ۱۲۵۰میلیارد اعتبار
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است