Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین رویداد‌های آبادان در روز گذشته، شنبه بیست و یکم تیر۹۹ را در صفحه باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید.

اجرای طرح گازسوز کردن رایگان خودروها تساوی نفتی های آبادان مقابل نساجی مازندران آبادان همچنان در وضعیت قرمز ارائه بیش از ۳۳۰۰ مشاوره روان‌شناسی با استفاده از سامانه ۴۰۳۰ ثبت‌نام دانشجویان عراقی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

انتهای پیام/ د

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار روز آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرده افشانی نخیلات آبادان آغاز شد

حسن دشتی‌نژاد گفت: همزمان با آغاز بهار طبیعت، اسپات‌های ماده در نخیلات آبادان شکوفا شده و عملیات گرده افشانی یا لقاح آغاز شده است.

او افزود: نظارت بر عملیات گرده افشانی توسط کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی منیوحی در روز‌های آغازین سال نو انجام شده است.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان: آبادان دارای بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ هکتار نخیلات است و شکوفا شدن اسپات‌ها از رقم استعمران که ۷۵ درصد کل نخیلات منطقه را تشکیل می‌دهد آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی افزود: همزمان با گرده افشانی نخلستان عرق‌گیری از غلاف‌های اسپات‌نر و ماده برای تهیه عرق طارونه که دارای طبیعت گرم و معتدل است نیز شروع شد.

گرده‌افشانی نخیلات بیشتر به صورت سنتی و دستی به دو شکل گذاشتن گرده نر بین خوشه‌های ماده و پاشیدن گرده روی خوشه‌های ماده صورت می‌گیرد.

آبادان ۱۳ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین کشاورزی و بیش از ۲ میلیون نفر نخل خرما دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • خبر‌های رسانه، پنج شنبه ۹ فرودین
  • گرده افشانی نخیلات آبادان آغاز شد
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • کاهش ۵۳ درصدی سرقت‌ها در آبادان
  • کمالوند: این آخرین آرزوی من در فوتبال است
  • ۴ فوتی و مصدوم بر اثر انفجار گاز در خرمشهر