Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:13:41 GMT

«اوبرایان» با پروژه چین‌هراسی به فرانسه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۷۷۷۵

«اوبرایان» با پروژه چین‌هراسی به فرانسه می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید، از فردا دوشنبه به مدت ۳ روز میهمان فرانسه خواهد بود تا درباره روسیه، چین و همچنین طیفی از مسائل خارجی، گفتگو و رایزنی داشته باشد.

به گفته سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا، قرار است اوبرایان در این سفر با همتایان خود از فرانسه، انگلیس، آلمان و ایتالیا دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه‌گیری کرونا و همچنین مسائل افغانستان، خاورمیانه و شمال آفریقا نیز از دیگر موارد مورد بحث در این سفر عنوان شده است حال آنکه رقابت غرب با چین، اصلی‌ترین موضوعی است که به آن پرداخته خواهد شد.

این درحالی است که شورای امنیت ملی آمریکا در توجیه عدم برقراری نشست مشاوران امنیتی کشورهای یادشده به طور مجازی، مدعی شد جایگزینی برای دیپلماسی حضوری وجود ندارد.

کد خبر 4971576 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: چین ایالات متحده آمریکا رابرت اوبرایان فرانسه اروپا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا لبنان ایران عربستان سعودی فلسطین روسیه سوریه دونالد ترامپ افغانستان ترکیه الحاق کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند

روزنامه دولتی ایران در مطلبی به انتقاد شدید از کریمی قدوسی پرداخت.

این روزنامه نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشور‌های غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است.

در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟

پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است. تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعا‌های این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.

دیگر خبرها

  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • مانوین؛ حل مسائل جامعه با فناوری‌های فرهنگی و نوآور
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است
  • کارنامه سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف درخشان است