Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:20:24 GMT

گاز به نودشه رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۷۸۱۱

گاز به نودشه رسید

سیروس شهبازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای گازرسانی به شهر نودشه ۱۳ هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری در بخش شهری و ۳۳ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری برای خط تغذیه انجام و یک ایستگاه تقلیل فشار (TBS) نیز اجرا شد.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح یک هزار و ۳۰۰ خانوار شهر نودشه از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: برای اجرای این طرح تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال در بخش عمرانی و حدود ٣٥٠ میلیارد ریال در بخش تامین کالا هزینه شده است.

شهبازی اظهار داشت: براساس طراحی اولیه پیش بینی می شود ۷۰۰ فقره انشعاب در این شهر نصب شود که امیدواریم تا آبان ماه سال جاری عملیات علمک گذاری نیز به پایان برسد.

وی یادآور شد: ۹۹ درصد جمعیت شهری با گازرسانی به ۲۸ شهر و ۷۵ درصد جمعیت روستایی با گازرسانی به ۱۴۷۰ روستا در مجموع کل استان تعداد حدود ۶۰۰ هزار مشترک از گاز طبیعی استفاده می کنند و با اتمام پروژه های در دست اجرا ضریب نفوذ گازرسانی در استان به ۹۳ درصد ارتقا خواهد یافت.

شهر مرزی نودشه در ۱۵۰ کیلومتری شهر کرمانشاه است و حدود سه هزار و ۷۰۰ نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها نودشه گاز رسانی پاوه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نودشه گاز رسانی پاوه کرمانشاه نودشه گاز رسانی پاوه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

حسن جهانیان حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محور‌های استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

او افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷ و نیم درصد افزایش داشته و به بیش از ۵ میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود ۴۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد
  • فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی تفکیک می‌شوند
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت