Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@15:59:52 GMT

آغاز امتحانات عملی دانشگاه آزاد خوزستان از 21 تیر

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۷۸۲۷

آغاز امتحانات عملی دانشگاه آزاد خوزستان از 21 تیر

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در خصوص زمان و نحوه برگزاری امتحانات کارگاه‌ها و  آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی، گفت: این امتحانات از ۲۱ تا ۳۱ تیرماه  با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با موافقت ستاد مقابله با کرونا در استان به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

 بیژن کریمی بیرگانی با بیان این‌که  امتحانات نیم‌سال جاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از  ۲۶ خردادماه به صورت مجازی برگزار شده‌اند، اظهار کرد: بیش از 92 درصد دانشجویان در این امتحانات شرکت کرده‌اند که در مقایسه با نیم‌سال‌های گذشته تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، وی همچنین از آغاز  امتحانات گروه‌های معارف و عمومی  از  ۱۳تیرماه خبر داد و افزود: این امتحانات به صورت مجازی تا ۱۹ تیرماه ادامه خواهند داشت.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در خصوص زمان و نحوه برگزاری  امتحانات کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی، گفت: این امتحانات از ۲۱ تا ۳۱ تیرماه  با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با موافقت ستاد مقابله با کرونا در استان به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

کریمی‌ بیرگانی در خصوص وضعیت ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ادامه داد: این دانشگاه آمادگی کامل جهت برگزاری ترم تابستان را  به صورت مجازی دارد اما تاکنون بخشنامه‌ای از سوی سازمان مرکزی دانشگاه در این خصوص ارسال نشده است.

وی در پایان  گفت: دانشجویانی که در کلاس‌های مجازی شرکت کرده و تا سقف 3 درس و حداکثر 6 واحد را در دوره کاردانی و کارشناسی نمرات کمتر از 12 و در دوره تحصیلات تکمیلی نمره کمتر از 14 کسب کنند، می‌توانند تا پایان سال تحصیلی 1400- 1399 مازاد بر واحدهای انتخابی مجددا بدون پرداخت شهریه انتخاب واحد نموده و نمره خود را جبران کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علمی و آموزشی خوزستان استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اهواز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد و تقویت مراکز نیکوکاری در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سلام‌الله محمدی آیلار معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در جلسه با مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: فعالیت‌های مراکز مردم‌نهاد در قالب مراکز نیکوکاری در جریان‌سازی انجام امور خیر و احسان مهم بوده در راستای افزایش میزان کمک‌های مردمی با استفاده از حُسن اعتماد مردم و نیکوکاران به این مراکز صورت می‌پذیرد و در واقع این مراکز و تشکل‌های مردمی بازوان پرتوان و مکمل فعالیت‌های کمیته امداد است.

وی ادامه داد: مراکز نیکوکاری نهاد‌هایی هستند که به کمک آن می‌توان به توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دست یافت و از ظرفیت بالای آنها استفاده کرد و در شرایط کنونی جامعه، توسعه کمی و کیفی مراکز نیکوکاری به امری ضروری مبدل شده؛ چراکه نه تنها دولت به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز‌های فزاینده کشور باشد؛ بلکه مراکز نیکوکاری در این بین به مانند بازویی توانا برای دولت و کمک برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه به حساب می‌آیند.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با تأکید بر ایجاد و تقویت مراکز نیکوکاری در واحد‌های این دانشگاه افزود: هدف از ایجاد این مرکز، جمع‌آوری کمک‌ها از خیرین دانشگاهی و شناسایی و کمک به نیازمندان در قشر دانشجویی است و امیدواریم پس از بررسی‌های اولیه و طرح در جلسات بعدی، این مراکز در اکثر واحد‌های استان ایجاد و شروع به فعالیت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • آغاز ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • ایجاد و تقویت مراکز نیکوکاری در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل
  • کاشت ۳۰۰ اصله شاه‌توت در مزرعه دانشگاه آزاد فردوس
  • تکمیل پروژه‌ها و تحقق اهداف دانشگاه آزاد یزد در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت