Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:33:46 GMT

نصیرزاده: نمی‌توانیم کار را تعطیل کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۷۸۳۶

نصیرزاده: نمی‌توانیم کار را تعطیل کنیم

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: با وجود مشکلاتی که وجود دارد، نمی‌توانیم کار را تعطیل کنیم و برنامه‌ریزی خودمان را انجام می‌دهیم و مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، عبدالمهدی نصیرزاده در خصوص انتقاداتی که به آغاز مسابقات لیگ برتر کشتی می‌شود، اظهار داشت: خوشبختانه با وجود تمام محدودیت‌های اقتصادی و اجتماعی، تلاش‌های ما نتیجه داد و تیم‌های خوبی برای حضور در لیگ برتر کشتی اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود مسابقات از هفته اول مرداد ماه آغاز شود که با توجه به شرایط موجود تصمیم گرفتیم یک ماه دیرتر رقابت‌ها آغاز شود هر چند ممکن است این زمان بیشتر هم شود.

وی ادامه داد: اولویت اصلی ما حفظ سلامت کشتی‌گیران است و در صورت صدور مجوز از سوی مراجع ذی‌صلاح فرصت لازم و کافی را برای برگزاری لیگ در اختیار داریم. سال گذشته لیگ از هفته اول آبان ماه آغاز شد و نگرانی از این بابت نداریم.

 

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد، اما ما نمی‌توانیم کار را تعطیل کنیم. برنامه‌ریزی خودمان را انجام می‌دهیم و بر اساس آن مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت. آنچه بر عهده ماست انجام شده و تنها منتظر صدور مجوز برای برگزاری مسابقات لیگ هستیم. امیدوارم کرونا این اجازه را به ما بدهد.

نصیرزاده تصریح کرد: نامه‌ای به باشگاه‌ها زدیم و ١٠ روز دیگر مهلت ثبت قرارداد کشتی‌گیران را تمدید کردیم تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد و تیم‌ها با خیال راحت مذاکرات خود را برای جذب کشتی‌گیران انجام دهند. اگر خدا کمک کرد و این معضل برطرف شد لیگ را برگزار خواهیم کرد؛ در هر حال این مشکلی است که تمام دنیا با آن درگیر هستند و نمی‌توانیم بگوییم این ویروس چه زمانی دست از سر ما برخواهد داشت.

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: لیگ فوتبال هم بدون تماشاچی به‌سختی در حال برگزاری است، از مسئولان ورزش تقاضا دارم زمینه بازگشایی باشگاه‌های کشتی و تمرینات گروهی را فراهم کنند چراکه انجام تمرینات انفرادی، چون نظارت دقیقی نمی‌توان روی آن داشت به مراتب خطرناک‌تر از تمرینات اردویی است که می‌توان شرایط لازم را برای آن فراهم کرد.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج‌شنبه‌ها تعطیل میشه یا شنبه‌ها؟!

دریافت 8 MB کد خبر 846459 برچسب‌ها تعطیلات مجلس شورای اسلامی فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • پنج‌شنبه‌ها تعطیل میشه یا شنبه‌ها؟!
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته
  • دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد
  • گام بلند صنعت حمل و نقل در کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن