Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام مسئول در شهرداری تهران گفت: عرضه دخانیات در کیوسک‌های سطح شهر ممنوع است و اگر دستوری برسد، ما قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنیم. گروه بازرگانی بازارنیوز: سید علی مفاخریان، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، در گفتگو با بازارنیوز پیرامون فروش سیگار قاچاق در کیوسک‌های مطبوعاتی سطح شهر، اظهار داشت: طبق صحبت ما با اتحادیه کیوسک داران، این‌ها اجازه ندارند اقدام به فروش سیگار یا مواد خوراکی کنند، اما به دلیل این که مطبوعات به سمت دیجیتالی شدن رفته‌اند و خرید روزنامه و مجلات کاغذی با استقبال کمتری رو به‌ روست، این‌ها برای تامین هزینه‌هایشان به فروش سیگار و تنقلات سوق پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما با این شیوه برای عرضه تنقلات و دخانیات کاملا مخالفیم و این موضوع را با اتحادیه مطرح کردیم  و پیگیر هستیم که این‌ها بتوانند مشکلاتشان را با اتحادیه حل کنند. اتحادیه باید با این‌ها بر خورد کند. به عنوان مثال فرض کنید یک ساندویچی مغازه اش را به بنگاه مسکن تبدیل می‌کند، شهرداری که به او مجوز کسب و کار داده نمی‌رود او را بازخواست کند، باید اتحادیه موادغذایی یا اتحادیه مشاورین املاک باید با این تخلف مقابله کند. به همین ترتیب، از نظر ما فروش دخانیات در کیوسک‌های مطبوعاتی غیرمجاز است.

مفاخریان خاطرنشان کرد: هنوز دستوری به ما نرسیده، ولی ما متقاضی این موضوع هستیم؛ زیرا عرضه دخانیات در کیوسک‌های سطح شهر ممنوع است. اگر دستوری برسد، ما قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

گفتنی است؛ شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تحت نظر معاونت خدمات شهری شهرداری تهران است که وظایف مختلفی از جمله سازماندهی دستفروشان، سازماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی، مقابله با جانوران مضر شهری و...   را به عهده دارد. برچسب ها: سید علی مفاخریان ، سیگار ، قاچاق لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000IxC

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سیگار قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۷ بوستان تهران برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش همشهری آنلاین، ستاد گردشگری شهرداری تهران امسال تلاش می کند با استفاده از همه ظرفیت های پایتخت، این شهر را به مقصد گردشگری تبدیل کند. میزبانی از مسافران نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به آنها و معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی و ... تهران قطعا در تحقق این هدف (تبدیل تهران به مقصد گردشگری) موثر خواهد بود. از این رو ۷ بوستان در مبادی ورودی تهران و در مناطق ۴، ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۱ و ۲۲ برای میزبانی و اسکان مسافران نوروزی پیش بینی و آماده سازی شده است.

آن طور که امیر قاسمی عنوان کرده: «در این بوستان ها تمامی امکانات رفاهی و خدماتی اعم از سرویس بهداشتی، نمازخانه و ... مناسب سازی شده است و مسافران نوروزی می‌توانند بدون دغدغه تا پایان تعطیلات نوروز در آنها اسکان پیدا کنند.»

همچنین به گفته او در منطقه ۲۰ هم از طریق هماهنگی با مسئولان آموزش و پرورش تدابیری برای اسکان مسافران نوروزی و زائران عبدالعظیم حسنی(ع) در برخی از مدارس پیش بینی شده است.

کد خبر 840980 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها سفر - گردشگری شهردارى تهران نوروز تهران

دیگر خبرها

  • روایت عجیب مقام دولتی سابق درباره کاظم صدیقی و باغ ازگل /شیخ تقاضا داشت ملک بهزیستی را به حوزه علمیه او بدهند
  • بحث کاظم صدیقی در حاشیه مراسم زهرا شجاعی
  • آمادگی ۷ بوستان تهران برای اسکان مسافران نوروزی
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • اگر صبح‌ها با این علائم از خواب بیدار می‌شوید، به پزشک مراجعه کنید
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • 3 اشتباه دیگر فروش
  • آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • آیا قولنامه با مبایعه نامه تفاوت دارد؟