Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم زنیت در شب غیبت مصلحتی سردار آزمون از میزبانش یک امتیاز گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر روسیه دیشب (شنبه) دیدار تیم‌های احمد گروژنی و زنیت‌سن‌پترزبورگ با نتیجه تساوی یک – یک خاتمه یافت. ایوانوف در دقیقه ۶ این مسابقه برای تیم احمد گروژنی گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل تساوی زنیت هم در دقیقه ۳۲ توسط دریوسی حاصل شد. زنیت از دقیقه ۳۴ این مسابقه با اخراج ریگونی ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

سردار آزمون در فهرست بازیکنان زنیت برای بازی دیشب حضور نداشت. سرگئی سماک دقایقی پیش از آغاز بازی برابر احمد گروژنی در جمع خبرنگاران گفته بود که به برخی از بازیکنان اصلی تیمش به خاطر حساسیت بازی آینده‌شان با اسپارتاک مسکو در مرحله نیمه نهایی جام حذفی روسیه استراحت می‌دهد.

تیم زنیت‌سن‌پترزبورگ با ۶۶ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه است. زنیت در هفته بیست‌وششم این رقابت‌ها با کسب پیروزی ۴ بر ۲ برابر کراسنودار قهرمانی‌اش را مسجل کرده بود.

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زنیت زنیت سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و سوم سری A امشب تیم‌ رم از بولونیا میزبانی کرد و با نتیجه 3-1 شکست خورد. سردار آزمون تنها گل تیمش را به ثمر رساند اما نتوانست مانع از شکست تیم میزبان شود.

ویدئو: 330715

بولونیا بازی در ورزشگاه المپیکو را منظم‌تر از رم آغاز کرد و موفق شد تیم حریف را خیلی زود غافلگیر کند. پس از چند حمله به سمت دروازه رم، در دقیقه 13 بالاخره دروازه میزبان باز شد.

پس از فشار از سمت راست خط دفاعی رم، روی ارسال کوتاه کالافیوری، اوساما ال عزوزی تصمیم گرفت با ضربه آکروباتیک قیچی برگردان مدافعان حریف را غافلگیر کرده که ضربه او پس از برخورد به تیرک عمودی وارد دروازه شد.

بازی دو تیم بیشتر پربرخورد دنبال می‌شد و رم به دنبال جبران این گل بود که روی ارسال استفان الشعراوی، پائولو دیبالا تلاش کرد تا روی ضربه قیچی برگردان دروازه حریف را تهدید کند اما شوت او در دقیقه 21 با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی دو تیم در میانه میدان اغلب متعادل دنبال می‌شد تا اینکه روی یک ضربه ایستگاهی بولونیا فرصت گلزنی خوبی داشت اما ضربه خطرناک سالماکرز در دقیقه 41 با فاصله کم از بالای تیرک افقی دروازه میلان به بیرون رفت.

بولونیا با یک گل دیگر نیمه اول را تمام کرد. یوشوا زیرکزی موفق شد ارسال به درون محوطه جریمه را با پای چپ به سمت دروازه بفرستد که با وجود واکنش میله اسویلار از روی خط دروازه عبور کرد و داور این گل را پذیرفت.

رم نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و روی یک صحنه الشعراوی با ارسال کرنر تامی آبراهام والی پرقدرتی را به سمت دروازه فرستاد که دروازه‌بان بولونیا در دقیقه 51 به خوبی آن را مهار کرد.

سردار آزمون که این بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود با نظر دانیله ده روسی در دقیقه 52 به جای تامی آبراهام وارد زمین شد تا در خط حمله این تیم تغییراتی ایجاد شود.

تغییر آزمون به سود رم رقم خورد چرا که او خیلی زود موفق به گلزنی شد‌. این مهاجم ایرانی روی ارسال لورنزو پلگرینی ابتدا با ضربه سر شانس گلزنی‌اش را امتحان کرد که اسکوروپسکی ابتدا آن را مهار کرد. آزمون توپ بلوکه شده را با ضربه پای چپ به سمت دروازه فرستاد و دوباره این توپ مهار شد که در سومین تلاش توانست با وجود دخالت مدافعان حریف این توپ را در دقیقه 56 به گل تبدیل کند.

رم طی 5 بازی گذشته مقابل بولونیا تنها یک گل به ثمر رسانده بود و آزمون موفق شد این آمار را ارتقا بدهد اما در نهایت نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد.

رم با این گل انگیزه زیادی برای گل تساوی داشت اما برخلاف جریان بازی این تیم میهمان بود که به یک گل دیگر رسید و تفاضل را افزایش داد. بازیکنان رم که در میانه میدان منتظر تصمیم داور برای اعلام خطا بودند با ضد حمله سریع غافلگیر شدند.

الکسیس سالماکرز در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان رم موفق شد توپ را با ضربه چیپ از بالای دستان اسویلار عبور دهد تا سومین گل تیمش را در دقیقه 65 به ثمر برساند.

رم با وجود آزمون در خط حمله تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما ضربه خطرناک این مهاجم ایرانی با واکنش دروازه‌بان بولونیا در دقیقه 78 دفع شد و روی ریباند هم پلگرینی توپ را با ضربه بی دقت به بیرون فرستاد.

بولونیا در دقایق پایانی هم با وجود تعویض‌هایی که بیشتر دفاعی بودند جریان بازی را در اختیار داشت و به گل هم رسید اما به دلیل آفساید این گل مردود اعلام شد.

در نهایت رم که طی 8 بازی از 9 بازی خانگی مقابل بولونیا شکست نخورده بود و حتی در 6 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود نتیجه این بازی را به بولونیا واگذار کرد. بولونیا که در بازی رفت 2-0 رم را در ماه دسامبر شکست داده بود موفق شد برای اولین بار از فصل 67-1966 جالوروسی را در بازی رفت و برگشت شکست دهد.

این برد بولونیا را با 62 امتیاز در رده چهارم جدول قرار داد و رم در رده پنجم 55 امتیازی باقی ماند.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود