Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:16:30 GMT

کشف ۳۱ راس گوسفند قاچاق در مهران

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۷۹۲۸

کشف ۳۱ راس گوسفند قاچاق در مهران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: مأموران ایست و بازرسی سه راهی جندالله حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیونت حامل احشام را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند، ۳۱ رأس گوسفند فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه ارزش ریالی این احشام توسط کارشناسان مربوطه ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان که سبب گرانی، تورم و ضربه به اقتصاد ملی می‌شود موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نظم و امنیت امنیت اجتماعی نظم عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان رودبار هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در ورودی شهر ، ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق را در بازرسی از یک وانت نیسان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، گفت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و خودرو وی هم توقیف شد.

سرهنگ عیسی روشن قلب از مردم خواست در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز ، مورد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر