Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر عضو هیئت مدیره هیچ شرکت دولتی نیست، گفت: قبل از نمایندگی مجلس، از عضویت در هیئت مدیره شرکت ها استعفاء داد.

علی بابایی کارنامی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به پخش اخباری در فضای مجازی مبنی بر عضویت وی در هیأت مدیره چندین شرکت و سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود گفت: عده‌ای تحت عنوان باج خواهی و خبرسازی علیه اینجانب اقدام می‌کنند که متأسفانه این روند از ایام انتخابات مجلس یازدهم تاکنون ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که اینجانب کارمند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودم، گفت: از طرف این وزارتخانه در برخی شرکت ها از جمله صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا و محصولات کاغذی لطیف، عضو هیئت مدیره بودم. از طرف دیگر در شرکت حمل و نقل باربری قاران ساری مشغول فعالیت بودم و در شرکت پرشیا صنعت مازندران نیز حضور داشتم.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس تاکید کرد: وزارت تعاون در راستای ساماندهی شرکت چوکا به بنده مأموریت داد تا در آن شرکت حضور داشته باشم.

بابایی کارنامی با بیان اینکه 26 اسفند سال 95 از شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا استعفا داده، افزود: همچنین از شرکت محصولات کاغذی لطیف در 13 خرداد سال گذشته استعفا دادم.

وی تصریح کرد: شرکت پرشیا صنعت مازندران متعلق به کارگران چوب کاغذ مازندران است. اینجانب از این شرکت هم استعفا داده‌ام و در حال حاضر عضو آن نیستم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که شرکت قاران ساری متعلق به کارگران شرکت چوب کاغذ مازندران است گفت: با ابتکار بنده این شرکت تاسیس شد.اینجانب زمانی به عنوان نماینده کارگران در این شرکت فعالیت داشتم و خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاکرم اکنون کارگران بازنشسته از منافع این شرکت بهره‌مند می شوند و سالی حداقل 400 هزار تومان از این شرکت سود نصیب‌شان می‌شود.

بابایی کارنامی با بیان این که در حال حاضر به عنوان نماینده افتخاری کارگران در این شرکت حضور دارد، افزود: اینجانب قبلا از عضویت در این شرکت استعفا دادم اما کارگران شرکت بارها از اینجانب خواستند تا در جمع آنان حضور داشته باشم.

وی گفت: 26 تیرماه امسال مجمع عمومی این شرکت برگزار می‌شود و اینجانب به عنوان عضو افتخاری در جمع کارگران هستم و در جمع‌شان سخنرانی خواهم کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: در حال حاضر عضو هیچ شرکتی نیستم و منتشر کنندگان اخبار کذب به دنبال باج خواهی و منافع مادی خود هستند.

بابایی کارنامی افزود: اینجانب از منتشرکنندگان اخبار کذب شکایت کرده و پیگیری قضایی هستم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی ساری مجلس مازندران نماینده ساری در مجلس بابایی کارنامی حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، روز گذشته جلسه ای با حضور اعضای شورای عالی کار در وزارت کار برگزار شد و اخبار دریافتی بیانگر این بود که قرار است برخی آیتم های مزد ۱۴۰۳ مجدداً‌ مورد بررسی قرار گیرد و احتمال افزایش حق مسکن کارگران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر افزایش خواهد یافت؟

تشکیل این جلسه به دلیل نارضایتی نمایندگان کارگری قرار بود و مقرر بود شورایعالی کار با حضور گروه‌های سه جانبه تشکیل جلسه دهد و احتمال تجدید نظر دربرخی آیتم های مزدی ۱۴۰۳ وجود داشت.

در حالی علی باقری, نماینده کارگران در شورای عالی کار در باره این جلسه گفته، که موضوع در خصوص افزایش حق مسکن کارگران است اما علی اصغر آهنی ها، نماینده کارفرمایان بعد از پایان جلسه می گوید: جلسه خاصی امروز نداشتیم و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می کند، ما اطلاعی نداریم.

از بین اعضای کارگری شورای عالی کار برخی در جلسه حضور نداشتند, و موضوع افزایش حق مسکن هم در جلسه روز گذشته مطرح نشده است و جلسه بدون خروجی مثبت برای کارگران پایان یافته است.

انتهای پیام/

زینب امینیان کد خبر: 1227291 برچسب‌ها حقوق

دیگر خبرها

  • لزوم ارزیابی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران
  • تازه‌ترین گزارش آماری صندوق هنر منتشر شد/ توضیحات آقای مدیر
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن افزایش نیافت
  • حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • توضیحات قالیباف درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه در مجلس