Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۱۳ هزار و ۷۹۹ کارفرمای واحدهای تولیدی و کسب کار در این استان که از شیوع ویروس کرونا خسارت دیده‌اند، برای دریافت تسهیلات جبرانی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش قدس آنلاین، محمد سنجری  ملاک میزان تسهیلات پرداختی به این بنگاه‌های آسیب دیده را شمار شاغلان آنها ذکر و بیان کرد: بر این اساس هر واحد تولیدی و کسب و کار به ازای هر یک کارگر شاغل در آن واحد از ۱۲۰ میلیون تا ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: واحدهایی همانند هتل‌ها که با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا موظف به تعطیلی شدند نیز به ازای هر نفر شاغل ۱۶۰ میلیون ریال و دیگر واحدهایی که الزامی برای تعطیلی نداشتند اما تعطیل شدند به ازای هر نفر شاغل ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات می‌گیرند.  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: تسهیلات کرونا به بنگاهها و کسب و کارهای خسارت‌دیده از بحران ناشی از شیوع این ویروس، در قالب اقساط دو ساله با سه ماه تنفس در اختیار آنها قرار گرفته است.  وی به احصای ۱۴ رسته شغلی زیان‌ دیده از بحران کرونا اشاره و بیان کرد: مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده و اغذیه فروشی‌ها، مراکز گردشگری، بنگاههای حمل و نقل عمومی و مسافر، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، واحدهای تولید و توزیع پوشاک، کیف و کفش، تولید و توزیع آجیل و خشکبار، قنادیها، فروش بستنی و آبمیوه، باشگاههای ورزشی و تفریحی، آموزشگاه‌های هنری، واحدهای توزیع و فروش صنایع دستی، موسسات خصوصی دارای پروانه از وزارت بهداشت، واحدهای پرورش مرغ گوشتی، تولید محصولات گلخانه‌ای، گل و گیاه و ماهیان زینتی در این چارچوب شناسایی شده‌اند.  منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر فرج نیا روز دوشنبه در نشست تخصصی گذر از اوج بار تابستان ۱۴۰۳، با اشاره به موضوع تنش آبی در کلانشهر تبریز، افزود: با توجه به این موضوع و اینکه تأمین برق پمپ‌های آب در نقاط مختلف برعهده برق تبریز است، باید اعتبارات کافی برای تأمین برق واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی این منطقه تخصیص یابد.

وی ادامه داد: چون واحدهای صنعتی تبریز در مسیر تأمین برق پمپ‌های آب قرار دارند، تسهیل برق رسانی به این پمپ‌ها نیازمند تأمین شبکه برق مستقل است.

فرج نیا اظهار کرد: رشد و توسعه شهری به معنای افزایش تقاضا برای تأمین برق است و با توجه به این موضوع نیازمند راه اندازی پست‌های فوق توزیع در حوزه استحفاظی تبریز هستیم که باید از اکنون تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی گفت: در بخش‌های مختلف نیرو و انرژی نیاز به ارتقای خدمات داریم به خصوص در بخش مبلمان شهری حوزه روشنایی معابر نیازمند اصلاح و بهبود خدمات هستیم.

فرج نیا یادآور شد: با توجه به رشد و توسعه جهشی کلانشهر تبریز، برای پیشگیری از بروز مشکلات برق در آینده به ویژه پیش از آغاز اوج بار تابستان امسال، نیازمند پست‌های فوق توزیع هستیم و گریزی از آن نیست.

وی ساماندهی برق بازار تاریخی تبریز و نقش اساسی آن در بخش اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام و اضافه کرد: این طرح یکی از مطالبات مهم شهروندان و رسانه‌های گروهی است که با تأمین اعتبارات مورد نیاز به طور اساسی اقدامات لازم انجام می‌شود.

کد خبر 6079195

دیگر خبرها

  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • افزایش تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • انعقاد ۲۲ هزار قرارداد بانکی در نهضت ملی مسکن خراسان رضوی