Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:53:21 GMT

زنجان به عنوان سومین استان خنک کشور ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۸۰۸۴

زنجان به عنوان سومین استان خنک کشور ثبت شد

حسین سلطانی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طی مدت یاد شده شهر زنجان با دمای ۱۵/۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان سومین استان در بین مراکز استانهای ایران، گزارش شد.

وی با بیان اینکه در همین مدت، اردبیل و همدان نیز به ترتیب با میزان دمای ۱۳ و ۱۴/۷ درجه سانتیگراد اولین و دومین مرکز استان کشور ثبت شدند، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر گرماب در شهرستان خدابنده و پری در شهرستان ماهنشان به ترتیب با میزان دمای ۱۴ و ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر، خنک‌ترین و گرمترین نقطه این استان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلطانی میزان دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: این میزان دما در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت، ۲ درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد.

وی تصریح کرد: هوای زنجان از بعداز ظهر یکشنبه /۲۲ تیر ماه جاری/ با بارش پراکنده باران و وزش باد نسبتا شدید (با سرعت ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت) مواجه خواهد شد.  

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب‌ها بارندگی بارش باران زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی بارش باران زنجان سازمان هواشناسی بارندگی بارش باران زنجان سازمان هواشناسی درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه آسمان قم امروز عصر نیمه ابری و در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد خواهد بود گفت: تا شب از میزان ابر کاسته می‌شود و همچین وزش باد نیز کمتر می‌شود.

وی افزود: حداقل دمای هوای امروز ۱۲ درجه سانتیگراد ثبت شده است و حداکثر به ۲۷ درجه سانتیگراد احتمالا می‌رسد.

اسماعیلی با بیان اینکه آسمان قم فرا نیمه ابری و تاشب صاف خواهد شد گفت: از فردا روند افزایش دما تا پایان هفته را شاهد خواهیم بود و بطور میانگین احتمالا تا آخر هفته ۶ درجه سانتیگراد افزایش داشته باشد.

وی افزود: حداقل دمای فردا ۱۲ درجه سانتیگراد و حداکثر به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیگر خبرها

  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • افزایش دمای هوای همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان