Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@21:30:00 GMT

فحاشی به احمدی‌نژاد به خاطرِ لس‌آنجلسی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۸۱۶۴

فحاشی به احمدی‌نژاد به خاطرِ لس‌آنجلسی‌ها

رویداد۲۴ یادداشت جعفر بلوری در روزنامه کیهان پر از طعنه و کنایه به مخالفان قرارداد ایران و چین است، در بخشی از یادداشت، نویسنده به احمدی‌نژاد لقب «حقیر» را اعطا می‌کند!

یک گروه، سلطنت‌طلبان و اپوزیسیون خارج نشین هستند که ارزش پرداختن ندارند. این عده همان کسانی هستند که استان بحرین را به ثمن بخس فروختند! لذا اصلا، در جایگاهی نیستند که از منافع ملی بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: محتوای نامه احمدی‌نژاد به بن‌سلمان چه بود؟گروه دوم جریان انحرافی است که آن‌ها هم برای فراموش نشدن، به این سروصدا‌ها نیاز دارند. آن‌ها برای مطرح ماندن حتی ابایی از مصاحبه درباره خوانندگان لس‌آنجلسی هم ندارند. همین قدر حقیر!

دسته سوم، آمریکایی‌ها هستند که خب، مخالفت آمریکا با چرخش دولت ایران از غرب به شرق، طبیعی است. آن‌ها منتظر تاثیر تحریم‌های ظالمانه‌شان هستند و خوب می‌دانند، چنین توافقاتی در عمل به دور خوردن تحریم‌های آن‌ها منجر خواهد شد.

دسته چهارم که روی صحبت ما بیشتر از همه با آنهاست، مردم و «منتقدان دلسوز» هستند. آن‌ها با تجربه ۷ سال گذشته، حق دارند نگران باشند.

اما در مجموع:

به روسیه و چین و هیچ کشور دیگری اعتماد صد در صدی نداریم همانطور که به هیچ کشوری نباید چنین اعتمادی داشت؛ اما تجربه سیاه برجام و دشمنی ۴ دهه‌ای آمریکا و دوستانش به ما می‌گوید، باید به آمریکا و آن چند کشور اروپایی صددرصد بی‌اعتماد بود.

اگر یک قرار داد ۲۵ ساله و نامتوازن با کشور‌هایی مثل (آلمان، ژاپن و کره جنوبی) ا حتی آمریکا امضاء می‌شد، به احتمال قریب به یقین، این عده از آن دفاع می‌کردند. دَم‌دست‌ترین دلیل‌مان همین سند برجام است. با اینکه برای همه مسجل شده، بخشی از وضعیتی که در آنیم، نتیجه دل بستن به این سند و غرب است، هنوز از آن دفاع می‌کنند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 احمدی نژاد قرارداد ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح روز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت و صبح امروز جمعه مراسم تشییع پیکر او در بهشت زهرا(س) برگزار شد. در این مراسم برخی از دولتمردان سابق احمدی‌نژاد مانند محمدحسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد و محمدمهدی زاهدی وزیر علوم او حضور داشتند.

دانش جعفری نیز در تصاویر ثبت شده دیده می شود.

گفتنی است که محمود احمدی نژاد تاکنون به درگذشت معاون اول خود واکنشی نداشته و در مراسم تشییع پیکر او غایب بود.

دیگر خبرها

  • غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش
  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • واکنشی به «کشور نامیدن اسرائیل» توسط احمدی‌نژاد: نیمه پر لیوان را ببینیم | نمی‌توان قضاوت کرد!
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • واکنش به ادبیات احمدی‌نژاد درباره اسرائیل
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر