Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال برایتون انگلیس، شب گذشته میزبان منچسترسیتی در هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاهی این کشور بود که این دیدار با شکست سنگین پنج بر صفر برایتون به پایان رسید.

رحیم استرلیگ (۲۱، ۵۳ و ۸۱)، گابریل ژسوس (۴۴) و برناردو سیلوا (۵۵) برای سیتیزن ها گلزنی کردند.

همچنین باری علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش ایرانی برایتون از دقیقه ۷۰ برای برایتون وارد زمین شد اما نتوانست مانع از باخت سنگین تیمش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایتون با با قبول این شکست ۳۶ امتیازی ماند تا در رده پانزدهم جدول باقی بماند. منچسترسیتی نیز ۷۲ امتیازی شد تا به عنوان نایب قهرمانی رقابت های فصل جاری لیگ برتر انگلیس برسد.

کد خبر 4971657

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون انگلیس لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس اتحادیه جهانی کشتی تیم فوتبال تراکتور فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم

سال 2016 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس فصل 2015/16، دو تیم لیورپول و اورتون در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. این بازی که نخستین تجربه یورگن کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول در دربی مرسی ساید به شمار می رفت، نهایتا با گل های دیووک اوریگی، مامادو ساخو، دنیل استوریج و فیلیپه کوتینیو، 4-0 به سود لیورپول به پایان رسید.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم
  • نیکولاس جکسون و از دست دادن موقعیت های بسیار خوب گلزنی مقابل منچسترسیتی در جام حذفی انگلیس / فیلم
  • منچسترسیتی دوباره در فینال؛ پپ به این راحتی از دوگانه داخلی نمی گذرد
  • واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس
  • خلاصه‌بازی منچسترسیتی و چلسی + فیلم
  • صعود سخت سیتی به فینال با عبور از چلسی