Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا ابراز اطمینان کرد که رپر مشهور آمریکایی که اخیرا اعلام کرده قصد دارد در رقابت‌های ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ میلادی شرکت کند، می‌تواند آرا را از نامزد دموکرات‌ها در این رقابت‌ها برباید.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتی نوشت: برای "کانیه وست"، رپر مشهور آمریکایی گرفتن آرا از جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در رقابت‌های ۲۰۲۰ نباید سخت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو فاسد هیچ کار خوب و مفیدی برای سیاه پوستان انجام نداده است.

کانیه وست در گذشته یکی از طرفداران بزرگ ترامپ بوده، چندین بار با وی دیدار کرده و اغلب کلاه قرمز معروف با شعار ترامپ یعنی "دوباره آمریکا را باعظمت کنیم" را بر سر گذاشته است.

با این حال، هنگامی که وست برنامه خود برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ را اعلام کرد، به مجله فوربس گفت که دیگر این کلاه قرمز را از سرش بر میدارد و ترامپ دیگر از حمایت وی برخوردار نیست.

کانیه وست ۴۳ ساله گفت: این اوضاع برای من شبیه به یک آشفتگی بزرگ است. یکی از دلایل اصلی که من این کلاه را به سر می‌گذاشتم، اعتراض به تبعیض قائل شدن برای آرای جامعه سیاه پوستان بود. دلیل دیگر هم این حقیقت بود که من هتل‌های ترامپ و ساکسیفون‌های موجود در لابی این هتل‌ها را دوست دارم.

وست در پاسخ به سوالی درباره احتمال شکستن آرای دموکرات‌ها گفت: چنین نظریه‌ای نوعی نژادپرستی و برتری سفیدپوستان و کنترل سفیدپوستان است که بگوییم همه سیاه پوستان باید دموکرات باشند و فرض کنیم که من نامزد انتخابات شده‌ام تا آرا را بشکنم.

ترامپ در جریان مصاحبه‌ای با فاکس نیوز از شنیدن این خبر ظاهرا غافلگیر نشد.

وی گفت: کانیه وست و همسرش کیم کارداشیان وست، همیشه برای کمک به ما آماده بوده‌اند. کانیه مرد بسیار خوبی است. او شخصی است که اوقات بسیار خوبی را با او گذرانده‌ام و فکر می‌کنم که او بیش از هرکس دیگری از ما حمایت خواهد کرد. ما باید مانع جناح چپ افراطی از به دست گرفتن زمام امور کشورمان شویم.

هنوز مشخص نیست که استراتژی کانیه وست چه خواهد بود و آیا وی حقیقتا نامزد این رقابت‌ها خواهد شد یا خیر، چرا که این رپر مشهور در حال حاضر ضرب‌الاجل ارائه درخواست برای نامزدی در انتخابات نوامبر را در بسیاری از ایالت‌ها از دست داده است.  

وست در مصاحبه‌اش با مجله فوربس تاکید کرد که به خاطر پاندمی کرونا باید زمان بیشتری برای ارائه درخواست نامزدی در انتخابات به وی داده شود.

وی گفت: من در حال صحبت با کارشناسان هستم و با جارد کوشنر (داماد و مشاور ترامپ)، کاخ سفید و بایدن نیز صحبت خواهم کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا دونالد ترامپ کانیه وست کانیه وست رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خودسوزی یک نفر مقابل دادگاه ترامپ

مردی در خارج از دادگاه نیویورک که دادگاه ترامپ در آن در حال برگزاری است، خود را به آتش کشید!

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ + فیلم
  • فیلم/ خودسوزی یک نفر مقابل دادگاه ترامپ
  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!