Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی سخت مقابل وایادولید گفت: تیم خسته بود و نتوانست از فرصت های به دست آمده استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته از هفته سی و ششم لالیگا، بارسلونا در خانه رئال وایادولید به میدان رفت و با یک گل پیروز شد. تک گل این بازی را آرتورو ویدال روی پاس لیونل مسی در دقیقه 15 به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستین بعد از این بازی عنوان کرد: تیم خسته بود. رقیب با توجه با داشتن بازیکنان خوب، ما را دچار سختی کرد؛ تاجایی که نتوانستیم سوار بر بازی شویم. می توانستیم در نیمه اول نتیجه را به نفع خود تمام کنیم و 2 تا 3 گل بزنیم.

وی افزود: فرصت ها پیش می آیند و ما در برخی اوقات از آنها استفاده می کنیم و در برخی اوقات آنها را هدر می دهیم. در بازی با ویارئال برعکس بازی با وایادولید، از تمام فرصت ها به نحو احسن استفاده کردیم. به دلیل زدن تنها یک گل در نیمه دوم دچار مشکل شدیم و استرس داشتیم که رقیب به ما گل بزند.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: به سوارس استراحت دادیم چون در 5 بازی متوالی در ترکیب اصلی بود و خستگی داشت. باید به او استراحت می دادیم. تا دقیقه 35 همه چیز بر وفق مراد پیش رفت. ما باید گل های بیشتری می زدیم تا در ادامه با آرامش بازی می کردیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ستین بارسلونا وایادولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد

تصمیم اسطوره بلوگرانا در نهایت تغییر کرد و او به کار خود در کاتالونیا ادامه خواهد داد.

ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

به گزارش طرفداری به نقل از فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، ژاوی حداقل تا پایان فصل 25-2024 سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد. خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ژاوي: مي‌خواهم در بارسا خداحافظي کنم این مرد استثنایی

دیگر خبرها

  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!