Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشد شعبی عراق برای اولین بار جزئیات عملیات "شکار تروریست‌های سرکش" در دیالی را افشا کرد.

به گزارش ایسنا، صادق الحسینی، از رهبران حشد شعبی عراق در گفتگو با سایت المعلومة اظهار کرد: حشد شعبی در سال جاری میلادی چندین عملیات پیش‌دستانه و بسیار پرخطر را انجام داد که در جریان آنها موفق شد بیش از ۱۰ تروریست را که بیشترشان از فرماندهان مهم تشکیلات تروریستی داعش بودند، در مناطق مختلف از پای درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحسینی گفت: کشته‌ها تروریست‌های سرکش و رهبران افراطی‌ای بودند که برای حملات و کشتارها برنامه‌ریزی می‌کردند.

او تاکید کرد: حملات پیش‌دستانه حشد شعبی پس از برقراری آرامش نسبی در برخی مناطق انجام شده و این حملات به قدری شدید بود که داعش انتظار آنها را نداشت.

این فرمانده حشد شعبی عراق با اشاره به اینکه حشد شعبی قدرتی موثر بوده و موفقیت خود را در اجرای چندین استراتژی مهم در دیالی ثابت کرده است، گفت: حشد شعبی با تلاش اطلاعاتی متمایز که در چند ماه گذشته به شناسایی و انهدام شبکه‌های بسیار خطرناک و بازداشت رهبران و اعضای آنها منجر شد، به عملیات ویژه خود ادامه می‌دهد.

حشد شعبی عراق در ۱۱ بخش استان دیالی مستقر است و مهمترین تیپ‌های آن در دیالی تیپ‌های ۲۴، ۱۰۱ و ۲۳ هستند که نقش امنیتی مهمی در مقابله با گروه تروریستی داعش ایفا می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حشد شعبی عراق حشد شعبی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادمانی پاکستانی‌ها برای موفقیت عملیات «وعده صادق»

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، جمع کثیری از مردم شهر کراچی پاکستان با حضور در خیابان‌ها و برگزاری تجمعات شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و لبیک یا اقصی را فریاد زدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
در این تجمعات ضد صهیونیستی که یکی از آنها به همت بنیاد فلسطین پاکستان برگزار شد، فعالان سیاسی، رهبران مذهبی، چهره‌های اقلیت مذهبی، زنان و کودکان پاکستانی از تنبیه رژیم اشغالگر اسرائیل از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حمایت کردند.
در این تجمعات خیابانی تاکید شد: حمله به رژیم نامشروع و ضد انسانی اسرائیل از سوی ایران خواست تمام مسلمان دنیا بویژه مردم پاکستان و مطابق با ایدئولوژی «محمد علی جناح» بنیانگذار جمهوری اسلامی پاکستان است.
مردم شرکت کننده در این تجمعات از دولت پاکستان خواستند در کنار ایران ایستاده و برای متحد کردن هرچه بیشتر امت اسلامی در مقابل همینه پوشالی رژیم اشغالگر اسرائیل در شرایطی که ادعای شکست ناپذیری این رژیم توسط سپاه پاسداران ایران به خاک کشیده شده، تلاش کنند.
همچنین اجتماعات دیگری نیز شب گذشته در مناطق مختلف شهر کراچی پاکستان برگزار شد که طی آن رهبران و هواداران گروه‌های مذهبی و سیاسی مختلف از عملیات «وعده صادق» توسط جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • شادمانی پاکستانی‌ها برای موفقیت عملیات «وعده صادق»
  • عملیات «وعده صادق» پاسخ بازدارنده بود
  • عباسی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک نوع عملیات جدید را در دنیا رقم زد
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه
  • اولین واکنش بایدن به عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل
  • جزئیات عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل/ سه موج حمله چگونه اجرایی شد؟
  • مقاومت عراق هم به موج حملات موشکی به اسرائیل پیوست