Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعد از یک پیروزی نسبی در کنترل شیوع کرونا در اوایل اردیبهشت متأسفانه فریب خوردیم و به خودمان مغرور شدیم.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز در جلسه علنی شورای شهر در خصوص شیوع مجدد ویروس کرونا گفت: ما در مدیریت بیماری کرونا عملکرد فوق العاده مطلوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود بعد از یک افزایش نسبی تعداد مبتلایان موفق شده بودیم شیوع بیماری را کنترل کنیم اما فریب پیروزی بر کرونا را خوردیم.

محسن هاشمی گفت: متاسفانه به خودمان مغرور شدیم و همین امر باعث شد تا امروز مجدد شاهد شیوع و اوج گیری بیماری در کشور هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مسؤولان باید تلاش کنند تا با تصمیم گیری های قاطعانه شیوع بیماری را مجدد به کنترل خود در آورند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر تهران محسن هاشمی بیماری عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار بیماری سالک در دامغان/ آمار شیوع تک رقمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، کامران قدس غروب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه تشکیل قرارگاه مبارزه با بیماری سالک از اسفند سال ۹۹ به دستور استاندار وقت تشکیل شد، ابراز داشت: از همان زمان بحث جدی مبارزه با بیماری سالک در جنوب دامغان مورد پیگیری قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه بیماری سالک از سال ۷۸ در دامغان شیوع پیدا کرده است، افزود: آمارها در سال ۹۹ به میزان هزار و ۱۲۹ نفر برای دامغان به ثبت رسیده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه با هم افزایی دستگاه‌های ذی ربط سال ۱۴۰۰ آمار سه رقمی و به میزان ۳۴۷ نفر رسید، ابراز داشت: این مبارزه جدی با سالک باعث کاهش چشمگیر آمار مبتلایان در دامغان شد.

قدس ضمن بیان اینکه سال گذشته آمار ابتلاء ۵۴ نفر در دامغان گزارش شد، تصریح کرد: امروز این آمار برای سال ۱۴۰۲ به ۹ نفر رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه آمار ابتلاء هم اکنون برای شهرهای تابعه ۲۳ بیمار است، افزود: این کاهش آمار دستاورد بزرگ برای دانشگاه است.

کد خبر 6076950

دیگر خبرها

  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • شیوع بیماری پوستی در پکتیکا
  • احتمال شیوع بیماری آنتروتوکسمی در دام‌های سبک
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • مهار بیماری سالک در دامغان/ آمار شیوع تک رقمی شد