Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@20:43:00 GMT

بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌های فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۸۷۵۹

به گزارش ایسنا، لیگ فرانسه به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد تا پاریسن ژرمن جام قهرمانی را بالای سر ببرد. فرانسه تا حدود زیادی توانسته است که ویروس کرونا را کنترل کند.

فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که از هفته بعد هواداران می‌توانند در بازی‌های دوستانه تیم‌های خود به ورزشگاه بروند البته باید نکات بهداشتی را رعایت کنند و تعداد آن بیشتر از ۵ هزار نفر نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری سن ژرمن که خود را آماده دو دیدار فینال در جام حذفی و جام اتحادیه می‌کند قرار است که در دیداری دوستانه به مصاف تیم دسته دومی لوهاور برود و این نخستین بازی خواهد بود که بعد از شیوع کرونا هواداران در آن به ورزشگاه ها خواهند رفت.

طبق پروتکل وزارت بهداشت فرانسه نباید تعداد بازیکنان، مربیان، کادر پزشکی و درمانی، پلیس و هواداران و روزنامه نگاران بیشتر از ۵ هزار نفر باشد و به همین خاطر قرار است که ۴ هزار تا ۴۵۰۰ بلیتی برای هر دیداری فروخته شود.

فدراسیون فوتبال فرانسه پیش از این هم اعلام کرد که دیدار فینال جام حذفی و جام اتحادیه با حضور هواداران برگزار می شود.

قرار است که فصل جدید لیگ فرانسه هم از یکم شهریور ماه آغاز شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب موفق شد با شکست ۲-۱ میلان در دربی دلامادونینا قهرمانی‌اش در این فصل سری A را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی آنهاست و این به بدان معنی است که آنها می‌توانند دومین ستاره را به پیراهن‌شان اضافه کنند.

با این حال برخی از هواداران رقیب مانند طرفداران یوونتوس همچنان معتقد هستند که تعداد قهرمانی‌های نراتزوری یکی کمتر است. چراکه به دلیل رسوایی کالچوپولی قهرمانی سال ۲۰۰۶ از آنها گرفته شده و به اینتر داده شده است.
میلانی‌ها هم دیدگاهی مشابه دارند و در دیدار امشب هم هواداران افراطی این باشگاه با نصب بنری به این اتفاق اشاره کردند.
در میان این حواشی، آندره‌آ آنیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس شیوه دیگری را برای کری خواندن انتخاب کرده است.

او پس از سوت پایان بازی با پستی در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) تاریخ قهرمانی بیستم یوونتوس در سری A را به همراه شعار باشگاه منتشر کرده تا به اینتری‌ها بگوید بانوی پیر زودتر از آنها به قهرمانی بیستم رسیده است.

یوونتوس در سال ۱۹۸۲ موفق به کسب بیستمین قهرمانی در سری A شد و پس از سال‌های درخشان و فوق‌العاده، تعداد قهرمانی‌های آنها اکنون ۳۶ است.

دیگر خبرها

  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)