Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@13:02:22 GMT

افزایش اعتبارات قرآنی سازمان تبلیغات در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۸۷۷۲

افزایش اعتبارات قرآنی سازمان تبلیغات در سال جاری

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم از افزایش اعتبارات قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی اخوان‌صباغ»، از افزایش اعتبارات قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی در سال ‌جاری خبر داد و گفت: با وجود کاهش ۳۰درصدی اعتبارات بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات اسلامی، اعتبارات سازمان دارالقرآن الکریم امسال افزایش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی علاوه بر اعلام این خبر اطمینان داده‌ است که علاوه بر حفظ و تثبیت فعالیت‌های قرآنی مؤثر پیشین سازمان دارالقرآن الکریم در موضوعات مختلف اعم از آموزش و مهارت‌های قرآنی، تبلیغات سنتی، ساماندهی تشکل‌های مردمی و ... در سال ‌جاری، فعالیت‌های معرفتی و تربیت قرآنی نیز به فعالیت‌های موجود افزوده می‌شود.


شایان ذکر است؛ سازمان تبليغات اسلامی با بهره‌گيری از سازمان دارالقرآن الكريم ـ به عنوان حوزه تخصصی خود در امور قرآنی كشورـ و بيش از ۲۵۰ دارالقرآن الكريم در مراكز استان‌ها و كانونهای قرآن شهرستانی تابعه (با ۴۵۰ پست رسمی و مصوب قرآنی) و همچنين بيش از ۲۵۰۰۰ اتحاديه، موسسه قرآنی ـ مردمی و خانه قرآن روستايی تحت نظارت، هم اكنون گسترده‌ترين و تخصصی‌ترين شبكه تشكيلات قرآنی كشور را دارا بوده و از اين طريق جمع كثيری از آحاد جامعه را تحت پوشش فعاليت‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، تبليغی ـ ترويجی و نظارتی ـ حمايتی دارد.

 

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتبارات قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی سازمان دارالقرآن الکریم سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : جنایات رژیم غاصب و خون‌خوار صهیونیست در نسل‌کشی‌های صورت‌گرفته بالأخص در این روز‌های اخیر جنایاتی به بار آورده است که در تاریخ به‌مانند آن نداشتیم.

وی ضمن اشاره به تمرکز ویژه شعار امسال بر مشارکت مردم افزود: لازم است بار دیگر مردم با حضور پرشور اعلام انزجارشان را از جنایات این رژیم سفاک در راهپیمایی جهانی روز قدس اعلام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اعلام زمان و مکان راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه رأس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز جمعه در از میدان انقلاب اسلامی مقابل مسجد معتضدی آغاز و به سمت مسجد جامع ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سخنران ویژه مراسم اقای محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • «محفل امام حسنی‌ها» شناخت نسبت به مفاهیم قرآنی را افزایش می‌دهد
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • ظرفیت‌های مردمی و دولتی پای کار ترویج طرح «زندگی با آیه‌ها» باشند
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • راه‌اندازی ۳۵ دارالقرآن در استان فارس