Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پس از وقوع دو انفجار در کارخانه فشفشه سازی ترکیه، حزب جمهوریخواه خلق خواستار ممنوعیت فروش فشفشه و ترقه شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در پی وقوع دو انفجار در کارخانه فشفشه سازی ترکیه، حزب جمهوریخواه خلق خواستار ممنوعیت فروش فشفشه و ترقه شد.
در پی دو انفجار شدید که در کمتر از یک هفته در بزرگترین کارخانه فشفشه سازی ترکیه به وقوع پیوست و منجر به کشته و مجروح شدن 148 نفر شد، حزب جمهوریخواه خلق ترکیه که بزرگترین حزب مخالف این کشور است با ارائه پیشنهادی به مجلس ملی ترکیه رسمآ خواستار ممنوعیت فروش فشفشه، ترقه و لوازم مربوطه در 81 استان این کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین‌انفجار که در 13 تیرماه در این کارخانه واقع در استان ساکاریا در شمال غرب ترکیه رخ داد که هفت کشته و 126 زخمی برجای گذاشت، شش روز بعد در دومین انفجار که به هنگام انتقال بقایای انفجار و مواد محترقه در منطقه آداپازاری این استان رخ داد سه نیروی ژاندارمری کشته و دوازده نفر دیگر نیز مجروح شدند.
تا کنون در چارچوب پرونده این دو انفجار دوازده نفر از جمله دو تن از صاحبان این کارخانه بازداشت و تحویل مراجع قضایی شده اند و به گفته سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه مجوز فعالیت این کارخانه بدلیل عدم رعایت نکات ایمنی و قانون کار ابطال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: درخواست ممنوعیت دو انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جولان داعشی‌ها در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه گفت: ۱۴۷ تن از عناصر داعش در دو روز گذشته شناسایی و در یک عملیات ضربتی همزمان در ۳۰ استان دستگیر شده اند.
به گفته یرلی کایا این افراد مرتبط با گروهک تروریستی داعش بودند و برای این گروهک کمک‌های مالی جمع آوری می‌کردند.
بنا بر آمار رسمی وزارت کشور ترکیه در ده ماه گذشته در هزار و ۳۲۹ فقره عملیات صورت گرفته علیه گروهک تروریستی داعش، دو هزار و ۹۱۹ مظنون داعشی بازداشت، ۶۹۲ بازداشتی زندانی و ۵۳۱ بازداشتی نیز با حکم کنترل قضایی آزاد و تحقیقات قضایی در مورد ۱۸۷ مظنون نیز ادامه دارد.

 

اظهارات: 
علی یرلی کایا - وزیر کشور ترکیه

دیگر خبرها

  • ممنوعیت واردات نمک به افغانستان
  • بازداشت صد‌ها مهاجر غیرقانونی و قاچاقچی انسان در ترکیه
  • ممنوعیت کشت خشخاش بعد از یک سال از فرمان طالبان
  • کشور داری، برنامه و حواس جمع می خواهد
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • درخواست نمایندگان پارلمان انگلیس برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • ترکیه در آستانۀ انتخابات محلی و شهرداری‌ها
  • حمله به اتباع چینی در پاکستان با دستکم ۵ کشته
  • ۵ مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدند