Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا از شناسایی و توقیف 35 دستگاه خودروی خارجی قاچاق توسط مرزبانان استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار احمدعلی گودرزی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر مستقر در جزیره خارگ با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند تعدادی خودروی خارجی را با یک فروند شناور دوبه بصورت غیرقانونی وارد سواحل شهرستان بوشهر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی، با اجرای گشت دریایی هدفمند، شناور حامل خودروهای خارجی را در نزدیکی سواحل بوشهر شناسایی و در یک اقدام بموقع شناور را توقیف کردند.

سردار گودرزی با اشاره به دستگیری 10 متهم تصریح کرد: مرزداران در بازرسی از شناور توقیفی، تعداد 35 دستگاه انواع خودرو خارجی قاچاق به ارزش ریالی 220 میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تقدیر از تعامل و همکاری مرزنشینان و ساحل نشینان استان بوشهر تاکید کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از مرزهای ایران اسلامی احساس امنیت و آرامش کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر قاچاق خودرو ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری ظهر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اعلام کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان در پایان با اشاره به تبعات قاچاق کالا، اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «سال جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 6087536

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان