Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@00:00:18 GMT

ساخت گردنبندی که از لمس صورت جلوگیری می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۸۸۳۶

ساخت گردنبندی که از لمس صورت جلوگیری می‌کند

ایتنا- ناسا برای آن دسته از افرادی که هنوز نتوانسته‌اند در پی شیوع کرونا عادت لمس صورت خود را ترک کنند گردن بند ویژه‌ای اختراع کرده است که به آن‌ها درباره لمس صورتشان هشدار می‌دهد. ناسا برای آن دسته از افرادی که هنوز نتوانسته‌اند در پی شیوع کرونا عادت لمس صورت خود را ترک کنند گردن بند ویژه‌ای اختراع کرده است که به آن‌ها درباره لمس صورتشان هشدار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  mashable ، این آویز که پالس (PULSE) نام دارد می‌تواند به‌صورت یک گردن بندی استفاده شود که تنها خاصیت زیبایی ندارد. زمانی که دست شما پالس نزدیک می‌شود این آویز به‌صورت خودکار خواهد لرزید.
 
به‌این‌ترتیب به شما هشدار داده می‌شود که به صورتتان دست نزنید. این گردن بند توسط سه عضو تیم ناسا به‌عنوان یک معیار پیشگیری‌کننده در کنار شستشوی دست‌ها و ماسک زدن ایجاد شده است.
     
البته ناسا هیچ مرکز فروشی ندارد و در این زمینه کار نمی‌کند. به همین خاطر طراحی این محصول به‌صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است تا هر کس که مایل است بتواند یکی از گردن بندها را برای خود بسازد. برای ساخت این آویز نیاز به یک پرینتر سه‌بعدی، سیم، یک موتور، باتری سکه‌ای و چند مورد دیگر است.
 
با شروع همه‌گیری ویروس کرونا، برخی دستگاه‌ها و ابزار برای حفظ فاصله اجتماعی ابداع شده‌اند که می‌توانند کاربران را از ابتلا به این ویروس در امان نگه‌دارند و همچنین شیوع از کاربر به دیگران را تا حد امکان کمتر کنند.
 
 حتی لباس خاصی با آستین‌های ویژه برای عطسه کردن و شیلد صورت سرخود نیز اختراع و عرضه شده است که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ناسا گجت ویروس کرونا لمس صورت گردنبند PULSE لمس صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) دیگر کسی این دولت را گردن نمی‌گیرد، حتی مسعود‌های ده نمکی!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • واکسیناسیون دام‌های هویزه علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • (ویدیو) دیگر کسی این دولت را گردن نمی‌گیرد، حتی مسعود‌های ده نمکی!
  • موفقیت مخترعان شیرازی در اختراع کیسه مدرج جمع آوری خون از ناحیه جراحی
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • ساخت سامانه خورشیدی جلوگیری از سرمازدگی درختان
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان