Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@08:18:00 GMT

تیراندازی مرگبار در تگزاس

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۸۹۳۲

در حادثه تیراندازی در شهری واقع در جنوب ایالت «تگزاس»، دو افسر پلیس آمریکا هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و کشته شدند. ناطقان:  در حادثه تیراندازی در شهر «مک آلن» واقع در جنوب تگزاس، دست‌کم دو افسر پلیس هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» در این خصوص گزارش کرد، «جیم دارلینگ» شهردار مک آلن روز گذشته (شنبه) در بیانیه‌ای که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، درباره حادثه تیراندازی در این شهر گفت: «با قلبی آکنده از درد، این خبر وحشتناک را با شما به اشتراک می‌گذارم که امروز، ما دو تن از افسران پلیس شجاع مک آلن را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمیق‌ترین تسلیت و همدردی خود را به خانواده‌های افسر پلیس ادلمیرو گرزا و اسماعیل چاوز ابراز می‌کنم».

طبق این گزارش، دو افسر پلیس مذکور، شنبه شب در حین مأموریتی به دست یک فرد مسلح کشته شدند و عامل مسلح این حمله بعد از کشتن دو افسر پلیس با گلوله خودکشی کرد.

علی‌رغم آنکه جزئیاتی درباره این حادثه منتشر نشده است اما بنا به گفته پلیس مک آلن، مظنون این حادثه، «آدلون کارامیلو» جوان ۲۳ ساله‌ای بوده است که سابقه بازداشت داشته است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌هایی مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره این کشور حاضر به وضع قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح نشده است.
منبع: فارس برچسب ها: تیراندازی ، ناطقان ، تگزاس ، امریکا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تیراندازی ناطقان تگزاس امریکا دو افسر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شخصی که با تیراندازی قصد ربایش دختری ۱۵ ساله را داشت با حضور به‌موقع پلیس زمینگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: ساعت 17 و 15 دقیقه امروز بیست و نهم فروردین ماه، شخصی با اسلحه سوزنی جلوی یک دستگاه مینی بوس حامل مسافر را گرفته و قصد پیاده کردن دختری حدودا 15 ساله را داشت که با حضور به‌موقع کارآگاهان پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با اسلحه سوزنی اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان پلیس کرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: شخص ناشناس حدودا 32 ساله پس از تیراندازی از مینی بوس فاصله می‌گیرد و به تنهایی با سواری پراید که پلاک آن را مخدوش کرده بوده اقدام به فرار می‌کند.

سردار حبیبی تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و عدم توجه آدم ربا به هشدار‌های پلیس، و در تیراندازی متقابل، کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح وی را از ناحیه پا مجروح و دستگیر کرده و اسلحه اش را نیز کشف می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم قصد خود از این اقدام‌مجرمانه را اختلاف شخصی اعلام کرده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد/ پدافند هوایی هوشیار است
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران