Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:17:01 GMT

آخرین مهلت استفاده از تسهیلات کرونایی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۸۹۴۶

آخرین مهلت استفاده از تسهیلات کرونایی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی؛ برای حمایت از کسب و کارهای کوچک آسیب دیده بر اثر شیوع ویروس کرونا تسهیلاتی در صندوق نوآوری تعریف شد. این تسهیلات با هدف حمایت و کمک به تداوم کسب و کارهای کوچک ( نیروی انسانی کمتر از ۵۰ نفر یا فروش کمتر از ۲۰ میلیارد ریال در سال ۹۸) که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند طراحی شده است که در این مرحله تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان با نرخ ۹ درصد و دوره پرداخت ۶ ماه و دوره تنفس ۶ ماه و بازپرداخت یک ساله برای شرکت‌های دانش بنیان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت این تسهیلات مشروط بر حفظ اشتغال ۹۰ درصدی شرکت است که متناسب با عملکرد، ابعاد، هزینه ها، حقوق، دستمزد و محل استقرار شرکت ارزیابی و پرداخت می‌شود. ضوابط مشخص شده در اعطای تسهیلات و تخمین معیار آسیب‌دیدگی از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست.

بر اساس این گزارش معیار کمی میزان آسیب دیدگی شرکت‌ها تغییر درصد رژیم فروش شرکت در زمستان سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ است و در صورت افت فروش در زمره شرکت‌های آسیب دیده قرار می‌گیرند. 

شرکت‌های دانش بنیان آسیب دیده از کرونا از طریق صندوق نوآوری و شرکت‌های خلاق، شتاب دهنده‌ها و فضاهای کار اشتراکی از طریق صندوق‌های پژوهش و فناوری و با همکاری دبیرخانه شرکت‌های خلاق و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تسهیلات استفاده می‌کنند.

 از بین شرکت‌های دانش بنیان تاکنون ۸۰۰ شرکت برای دریافت تسهیلات شرکت‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در صندوق نوآوری و شکوفایی تقاضای خود را ثبت کرده اند که از این تعداد حدود ۳۰۰ شرکت تایید شده و بسیاری تسهیلات دریافت کرده‌اند.

آخرین مهلت استفاده از تسهیلات ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت‌های دانش بنیان کوچک آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و همچنین شرکت‌های خلاق، شتاب دهنده‌ها و فضاهای کار اشتراکی تا پایان تیرماه خواهد بود و این زمان تمدید نخواهد شد.

کد خبر 4971664 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات ویروس کرونا ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان فناوری نانو اینترنت نوآوری فناوری فضایی امنیت اطلاعات فیس بوک امنیت سایبری گوشی هوشمند صفحه نمایشگر موبایل شرکت های دانش بنیان شیوع ویروس کرونا صندوق نوآوری آسیب دیده شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست
  • ۹۶۷۴ شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه اعلام شد
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد
  • دانش‌آموزان در لبه پرتگاه مهاجرت قرار دارند
  • ثبت ۱۲ فراورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا