Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته مرحله دوم مسابقه بزرگ عصرجدید آغاز شد،به گفته علیخانی قرار است در هر قسمت پنج شرکت کننده حضور پیدا کنند و با هم رقابت داشته باشند .داوران دو اجرا  را انتخاب می کنند. در نهایت مردم به این دو اجرا رای می دهند و یک اجرا به نیمه نهایی راه پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه جوانمردان ایران زمین، نخستین شرکت کنندگان برنامه «عصر جدید» درمرحله دوم  این برنامه بودند.اجرایی کاملا ایرانی که مورد توجه داوران قرارگرفت.

بعد از اجرای این گروه سید بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد برای راستی آزمایی شرکت کنندگان به روی صحنه عصر جدید رفتند و خودشان را محک زدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

طاها کوچکترین عضو این گروه بود که امین حیایی علاقه بسیاری به او داشت و می خواست با او روبوسی کند که با اخطار کرونایی همراه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علی جعفری دومین شرکت عصرجدید در مرحله دوم ذهن‌ها را می‌خواند و فکر‌ها را مشغول می‌کند وداوران و مخاطبان با اینکه می دانند او شعبده بازی می کند اما کیف می‌کنند.او توانست چهار رای مثبت داوران را دریافت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

عباس رثایی در حوزه بازیگری شرکت کرد؛  این شرکت کننده روایتگر زائری با پیشینه سیاه بود که در آستان نورانی امام رئوف دست‌خالی برنمی‌گردد؛رثایی  سه رای مثبت را دریافت کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 علیخانی گفت:هرچه قدر از صحنه استفاده نکرد اما واقعی سیبیل های خود را زد!

رثایی درباره مادرش توضیح داد: من خیلی بچه ننه هستم،به همسرم می گویم که مراقب من باشد.

عرفان طهماسبی در حوزه خوانندگی اجرایی متفاوت را روی صحنه آورد که مورد توجه داوران قرار گرفت.

بشیرحسینی گفت:این باربرای من تیپت جذاب تر بود چراکه امروزی شدن را با موسیقی محلی باز تولید می کند؛ یک تیپ امروزی می بینیم که موسیقی محلی را دوست دارد چون ما هر بار شاهد موسیقی محلی با لباس محلی بودیم.

وی ادامه داد: حتی با موهای افشون خودش چین چین می کند و دلبری می کند،تصمیم گرفتم موهایم را بلند کنم!

همه ما موسیقی که گوش می کنیم،انتظار یک لباس محلی داریم اما به نظرم در کنار لباس محلی  که آرمان  و آقای اسکندری به تن داشتند من با لباس عادی آمدم؛لباس محلی بسیار زیبا است و من دوست دارم لباس محلی را در عروسی و روز قهرمانی به تن می کنم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 مهران رحمانی اجرایی به احترام شهدای سلامت داشت و یک نقاشی سرعتی به همان سرعتی که کرونا، کره زمین و ساکنینش را درنوردید!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پایان قسمت اول مرحله دوم عصر جدید  داوران  گروه جوانمردان ایران زمین وعرفان طهماسبی راانتخاب کردند و حالا نوبت مخاطبان است که از طریق آرای خودشان شرکت کننده  مورد علاقه خود را برای  مرحله نیمه نهایی  انتخاب کنند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عصر جدید احسان علیخانی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی شرکت کننده مرحله دوم لباس محلی عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی پاشازاده در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال بازی سختی را برابر شمس آذر دارد و امیدوارم مثل قبل بتواند از تک بازی‌های خود استفاده لازم را برده و برنده شود. تیم، تیم خوبی است و به نظرم همین الان هم قهرمان است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا الان استقلال را قهرمان می‌داند، گفت: استقلال این فصل شرایط خیلی سختی را سپری کرد و با توجه به مشکلاتی که داشت خیلی خوب نتیجه گرفته است که با این شرایط من معتقدم استقلال همین الان هم قهرمان است و چیزی از یک قهرمان کم ندارد.

پاشازاده در ارتباط با مصاحبه اخیر سهیل مهدی و تغییر قوانین برای تعیین تیم قهرمان اعلام کرد: من که اصلا از این تغییرات تعجب نکردم. ده سال است که فوتبال ما همین است و متاسفانه ما قانونی نداریم. هر لحظه یک تصمیم جدید می‌گیرند و این بی قانونی آزار دهنده است.

مدافع اسبق استقلال در خصوص واگذاری احتمالی این باشگاه در روز‌های آتی گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی حل شود چرا که الان چندین نفر تصمیم گیرنده هستند و من فکر می‌کنم این نوع واگذاری نه تنها خصوصی سازی نیست و بلکه شرایط را بدتر هم می‌کند. اگر فقط یک نفر تصمیم گیرنده بود، خیلی از مشکلات حل می‌شد.

پاشازاده در خصوص نقش تاثیر گذار داوران در بازی‌های باقی مانده لیگ و تعیین سرنوشت قهرمان اظهار داشت: یک اشتباه داوری ممکن است سرنوشت یک تیم را برای قهرمانی تغییر دهد. امیدوارم کمیته داوران و سازمان لیگ طوری داوران را ساپورت کنند که هیچ اشتباهی در بازی‌های باقی مانده لیگ سرنوشت تیم‌ها را برای قهرمانی تغییر ندهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • این سلبریتی‌ها وقتی کچل شدند خوشتیپ‌تر و موفق‌تر شدند!