Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ظرفیت سردخانه‌های منطقه ماریکوپا در ایالت آریزونا به دلیل افزایش قربانیان کرونا پر شده و بیمارستان‌ها از کامیون‌های یخچال دار برای نگهداری اجساد استفاده می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی، ظرفیت سردخانه‌های منطقه ماریکوپا در ایالت آریزونا به دلیل افزایش قربانیان کرونا پر شده و بیمارستان‌ها از کامیون‌های یخچال دار برای نگهداری اجساد استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیت گالگو، شهردار شهر فینیکس واقع در ایالت آریزونا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی گفت: اوضاع بسیار سختی در اینجا وجود دارد و افراد در این منطقه مجبورند 8 تا 13 ساعت در صف منتظر بمانند تا آزمایش دهند. من افراد زیادی را می‌شناسم که این مدت زمان را در انتظار نمی‌مانند مگر آنکه نیاز شدیدی به آزمایش داشته باشند. هوا بسیار گرم است و پیش بینی‌ها حاکی است آخر هفته دمای هوا تا 47 درجه بالا برود. ناحیه ماریکوپا اعلام کرده به دلیل پر شدن ظرفیت سردخانه ها، از کامیون‌های یخچال دار استفاده خواهد کرد. اوضاع در اینجا ترسناک است.‌ای کاش به شهردار اجازه داده می‌شد زودتر از این اقدام می‌کرد.
مجری پرسید: آیا ظرفیت سردخانه‌های شما پر شده است؟
کیت گالگو، شهردار شهر فینیکس گفت: تخت‌های سردخانه بیمارستان اِبرازو پر شده است و در حال استفاده کردن از کامیون‌های یخچال دار است. در کل ناحیه این شرایط حاکم نیست، اما این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های مهم ناحیه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهردار فینیکس کامیون های یخچال دار ظرفیت سردخانه ها پر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در اولین جلسه کمیته فنی در سال جدید که با حضور معاونان برگزار شد گفت: اکنون فصل مناقصه است و معاونت‌ها تمام سعی خود را بر روی برگزاری به موقع مناقصات گذاشته و در خصوص اعتبارات برنامه‌ریزی واقع‌بینانه انجام دهند تا سال ۱۴۰۳ با یک شروع خوب آغاز شود.

وی افزود: برای رسیدن به نتیجه مناسب باید معاونت‌ها، ادارات و دفاتر فنی با هماهنگی کامل پیش بروند تا قراردادها برای مناقصه سریع ارسال و کار شروع شود.

صباغ با اشاره به اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت تاکید کرد: عملکرد هر معاونت در اردیبهشت ماه بر اساس اعتبار و تعداد مناقصه برگزار شده بررسی می‌شود.

شهردار منطقه یک با اشاره به وضعیت جوی و جغرافیایی منطقه یک خاطر نشان کرد: بیشترین حجم کار در ۶، ۷ ماه اول سال متمرکز است تا با شرایط مساعد جوی کارها سریع پیش برود و تعریف قراردادها، مناقصه و عقد قرار دادها به نتیجه برسد.

صباغ تاکید سال جدید را برنامه‌ریزی دقیق دانست و گفت: اعتبارات اخذ شده با برنامه‌ریزی دقیق به نتیجه خواهد رسید تا هر ماه شاهد اتمام و بهره برداری پروژه‌ها در معاونت‌های مختلف باشیم.

شهردار منطقه یک افزود: پروژه‌های نگهداشت حجم بالایی از فعالیت مناطق را به خود اختصاص داده که باید در کنار پروژه‌های ابنیه، آنها را نیز به خوبی پیش ببریم.

کد خبر 6079654

دیگر خبرها

  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • فهرست تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • ترفندهای سالم نگه داشتن توت فرنگی به مدت طولانی