Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای از افزایش ۳.۵ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری کشور طی دیروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب سازمان راهداری سراسر کشور طی شبانه‌روز گذشته تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبلافزایش 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین 14.8 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 بوده و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 بامداد صورت گرفته است.

سازمان راهداری از تردد روان در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر داده و اعلام کرده  محور فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات ، محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات، محور هراز ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

هم اکنون در آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک , محور شهریار –  تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین است.

همچنین در برخی از محورهای استان های گلستان، مازندران و گیلان  بارش باران گزارش شده است.

انتهای پیام/ط

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ

ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: به سبب بارش برف صبح امروز رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان به شاهرود استان سمنان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

عادل مصدقی عصر چهارشنبه پنجم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رفت و آمد در محور محدوده گردنه چالچیان به سبب برف و یخبندان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: بارش برف از حوالی ۴ صبح امروز آغاز و تا ۶ صبح ادامه یافت. ضخامت برف در شاهکوه و گردنه چالچیان به بیش از ۳۰ سانتیمتر رسید.

مدیرکل راهداری و خدمات جاده‌ای گلستان افزود: ماشین آلات راهداری مشغول برف روبی و نمک پاشی در این مسیر هستند.

مصدقی ادامه داد: بارش برف سبب کاهش دما در این محور شده است و یخ زدگی جاده رفت و آمد در این محور را سخت کرده است.

این مقام مسئول هم چنین از برقراری رفت و آمد در تمام مسیرهای ارتباطی استان خبر داد و گفت: از صبح امروز و همزمان با بارش شدید باران، مسیر سید کلاته در محور اولنگ رامیان، محور زرین گل در علی آباد و محورهای عرب قره حاجی و چشمه لی در مراوه تپه  مسدود شده بود با همت راهداران بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به اینکه راهداران در حال انجام عملیات راهداری در مسیرها هستند، افزود: در شرایط کنونی به رانندگان توصیه می‌شود از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

این مقام مسئول از رانندگان خواست؛ با احتیاط کامل در جاده‌های گلستان رانندگی کنند و پیش از حرکت از تلفن ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

براساس اعلام هواشناسی گلستان، سامانه ناپایداری که از دیروز فعالیت بارشی خود را دراستان آغاز کرده بود، عصر امروز از گلستان عبور می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد