Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه آمریکا مسئول همه مصیبت‌های منطقه است تاکید کرد که توطئه اقتصادی را نیز مانند توطئه نظامی خنثی می‌کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد « شیخ محمد یزبک» رئیس هیئت شرعی حزب‌الله تاکید کرد که وجود شکاف در امنیت و ثبات کشور موجب می‌شود تا توطئه‌گران برای از بین بردن قدرت و عزت ما اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ یزبک خاطرنشان کرد که برای مقابله با محاصره و خطر گرسنگی و فروپاشی در کشور باید اعتماد به نفس داشت و بدون وابستگی به دیگران به مسئولیت‌ها عمل کرد.

وی در جمع علمای شیعه و سنی و نیز مسیحی در استان بعلبک اظهار داشت که وظیفه ماست که به عنوان علمای دین درباره خطر هرج و مرج در کشور هشدار دهیم.

گزارش ویدئویی| جاوید‌الاثر متوسلیان‌ به روایت "بچه‌های همدان" / ‌ماجرای ‌تشکیل هسته اولیه حزب‌الله لبنانلبنان| ارکان مقاومت اقتصادی در برابر «تروریسم مالی» آمریکالبنان| مشاور عون: پیامدهای قانون قیصر برای کل منطقه خواهد بود/ روابط با سوریه را ادامه می‌دهیمحزب الله: اجازه نمی‌دهیم لبنان به سمت خلأ قدرت پیش برود/سفیر آمریکایی عقب ‎نشینی تاکتیکی کرده استشیخ نعیم قاسم: دو گزینه پیش روی حزب‌الله/ آمریکا هرگز به اهدافش در لبنان دست نخواهد یافت

این رهبر حزب‌الله افزود که دستگاه‌های امنیتی و نظامی مسئول محافظت از امنیت کشور هستند و نباید در این زمینه کوتاهی کنند.

شیخ یزبک تاکید کرد که ما همانطور که قبل از این توطئه‌های نظامی را خنثی کردیم٬ توطئه اقتصادی را نیز از بین می‌بریم.

وی در خصوص اظهارات فتنه‌جویانه و مداخله‌گرایانه «دورثی شیا» سفیر آمریکا در لبنان اظهار داشت که آمریکا آنچه را از طریق جنگ و سلاح موفق به انجامش نشد٬ قصد دارد از راه اقتصاد و دلار محقق کند.

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله ادامه داد که مسئولیت همه مصیبت‌های منطقه از جنگ و جنایت و کشتار که با اشغال فلسطین آغاز شد و نیز جنگ تحمیلی ضد جمهوری اسلامی ایران٬ جنگ خلیج فارس ٬ جنگ جولای٬ اعلام تولد خاورمیانه جدید از سوی سفارت آمریکا٬ اشغال افغانستان و عراق تا جنگ ویرانگر سوریه و فاجعه یمن و فتنه‌های داخلی همگی بر عهده آمریکاست.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90,1128/CT10 بیشتر بخوانید... لبنان| ارکان مقاومت اقتصادی در برابر «تروریسم مالی» آمریکا گزارش ویدئویی| جاوید‌الاثر متوسلیان‌ به روایت "بچه‌های همدان" / ‌ماجرای ‌تشکیل هسته اولیه حزب‌الله لبنان لبنان| مشاور عون: پیامدهای قانون قیصر برای کل منطقه خواهد بود/ روابط با سوریه را ادامه می‌دهیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید