Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از راه اندازی مجدد ۳۱۴ واحد صنعتی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شاتا، حسن صالحی‌نیا در جلسه قرارگاه جهش تولید که با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: با راه اندازی مجدد این واحدها برای 5 هزار و 623 نفر اشتغال ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین واحدهای راه اندازی مجدد مربوط به گروه صنعتی فلزی با ۲۷ درصد، صنایع شیمیایی ۲۶ درصد و صنایع غذایی و آشامیدنی ۱۸ درصد است.

صالحی نیا افزود: در یک هفته گذشته و منتهی به ۲۱ تیرماه امسال، تعداد ۷۸ واحد جدید مجدداً راه اندازی شده و وارد چرخه تولید شده اند.

وی گفت: استان تهران با ۴۴ واحد، اصفهان ۴۰ واحد صنعتی، و آذربایجان غربی با احیای 28 واحد صنعتی بیشترین تعداد راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی را از ابتدای امسال به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرعامل صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزود: استان‌های خراسان شمالی، کردستان و مازندران نیز از ابتدای سال تاکنون واحد راه اندازی مجدد نداشته اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت اشتغال احیا صنایع کوچک راه اندازی مجدد واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید

به گزارش قدس آنلاین،  ایوب رحیمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: با احیای این تعداد واحد صنعتی، ۸۷۸ نفر در هرمزگان مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مشترک برای فعال‌ سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: باتوجه به برگزاری مستمر نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، نبود سرمایه در تامین نقدیندگی را مهم‌ترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان و اظهار کرد: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

رحیمی یادآور شد: واحدهایی که به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند، بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ۱۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تاثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان