Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:53:21 GMT

مسی همچنان رکورد می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۹۱۱۳

مسی همچنان رکورد می‌زند

تیم فوتبال بارسلونا دیشب در چارچوب هفته سی و ششم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه «خوزه زوریا» به مصاف میزبان خود وایادولید رفت و در نهایت با یک گل به برتری رسید.

تک گل این دیدار توسط «آرتور ویدال» در دقیقه ۱۵ روی پاس «لیونل مسی» زده شد. این بیستمین پاس گل مسی بود و به اولین بازیکنی تبدیل شد که در یک فصل تعداد گل‌ها و پاس گل‌هایش به عدد ۲۰ می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر مسی با ۲۲ گل در صدر جدول گلزنی قرار دارد. «کریم بنزما» نیز تعقیب کننده او در این جدول است.

خبرهایی مبنی بر آمادگی مرد آرژانتینی برای ترک نیوکمپ پس از انقضای قراردادش در سال ۲۰۲۱ به گوش می‌رسد اما بارتومئو رییس باشگاه بارسلونا در این باره گفته است: قصد ارائه جزئیات ندارم اما مسی بارها گفته است که فوتبالش را در بارسلونا به اتمام خواهد رساند.

برچسب‌ها لالیگا لیونل مسی رئال مادرید کریم بنزما بارسلونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لالیگا لیونل مسی رئال مادرید کریم بنزما بارسلونا لالیگا لیونل مسی رئال مادرید کریم بنزما بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم

حضور جمعی از قدیمی های فوتبال ایران در بازی نمادین بین تیم های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور.

دانلود (13.7MB)

دیگر خبرها