Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@20:14:50 GMT

جزئیات عملیات ضد تروریستی حشدالشعبی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۹۱۲۳

جزئیات عملیات ضد تروریستی حشدالشعبی

صادق الحسینی، از رهبران حشد شعبی عراق در گفتگو با سایت المعلومة اظهار کرد: حشد شعبی در سال جاری میلادی چندین عملیات پیش‌دستانه و بسیار پرخطر را انجام داد که در جریان آنها موفق شد بیش از ۱۰ تروریست را که بیشترشان از فرماندهان مهم تشکیلات تروریستی داعش بودند، در مناطق مختلف از پای درآورد.

الحسینی گفت: کشته‌ها تروریست‌های سرکش و رهبران افراطی‌ای بودند که برای حملات و کشتارها برنامه‌ریزی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: حملات پیش‌دستانه حشد شعبی پس از برقراری آرامش نسبی در برخی مناطق انجام شده و این حملات به قدری شدید بود که داعش انتظار آنها را نداشت.

این فرمانده حشد شعبی عراق با اشاره به اینکه حشد شعبی قدرتی موثر بوده و موفقیت خود را در اجرای چندین استراتژی مهم در دیالی ثابت کرده است، گفت: حشد شعبی با تلاش اطلاعاتی متمایز که در چند ماه گذشته به شناسایی و انهدام شبکه‌های بسیار خطرناک و بازداشت رهبران و اعضای آنها منجر شد، به عملیات ویژه خود ادامه می‌دهد.

حشد شعبی عراق در ۱۱ بخش استان دیالی مستقر است و مهمترین تیپ‌های آن در دیالی تیپ‌های ۲۴، ۱۰۱ و ۲۳ هستند که نقش امنیتی مهمی در مقابله با گروه تروریستی داعش ایفا می‌کنند.

312 310

کد خبر 1409170

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حشدالشعبی عراق حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه عبری: ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد

سه روز بعد از عملیات تلافی‌جویانه نیروهای مسلح ایران علیه رژیم اسرائیل، روزنامه‌ای عبری اذعان کرد که تهران در انتخاب اهداف نظامی برای اجرای حمله تنبیهی، دست به گلچین زده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز سه‌شنبه نوشت که پایگاه هوایی نواتیم که هدف موشک‌های ایران قرار گرفت، مهمترین پایگاه هوایی رژیم اسرائیل است.

پایگاه نواتیم در جنوب اراضی اشغالی فلسطین قرار دارد و طی عملیات غرور آفرین و تلافی‌جویانه سپاه طی این هفته، به همراه تعدادی از مناطق و پایگاه‌های نظامی در شمال، مرکز و جنوب فلسطین اشغالی هدف حمله قرار گرفت و ارتش رژیم اسرائیل به اصابت دستکم چهار موشک و پهپاد به این پایگاه هوایی در منطقه النقب اذعان کرد.

عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل در واکنش به حمله تروریستی جنگنده‌های رژیم اسرائیل به بخش کنسولی سفارت کشورمان در شهر دمشق، پایتخت سوریه در سیزدهم فروردین ماه امسال انجام شد. در این حمله تروریستی شماری از نیروهای مستشاری ایران که بنا به درخواست سوریه در این کشور حضور داشتند، شهید شدند.

مقامات رسمی کشورمان بعد از این حمله تأکید کردند که اقدام تروریستی صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند و ایران حق پاسخ به حمله تروریستی به مراکز دیپماتیک خود را بر اساس قوانین بین‌الملل برای خود محفوظ می‌داند.

حمله شدید اللحن مقام سابق امنیتی اسرائیل به کابینه فعلیرسانه اسرائیلی: کابینه راه خود را گم کرده استرسانه عبری: سقوط بورس اسرائیل و شیکل بعد از عملیات سپاهوزیر خارجه مصر پیام ایران را به رژیم اسرائیل رسانده است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • واکنش های رهبران جهان به عملیات وعده_صادق
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • روزنامه عبری: ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد
  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود