Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:37:10 GMT

اجرای ۱۴ طرح توسعه فضای سبز در شهرکرد تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۹۱۵۴

اجرای ۱۴ طرح توسعه فضای سبز در شهرکرد تصویب شد

حیدر علی‌‍‌پور شامگاه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری هزینه خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی سه پروژه با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار شامل اصلاح تقاطع‌های مناطق یک و دو و جدول‌بندی‌های سطح شهر آغاز شده که در توسعه شهری تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌پور تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری هیچ‌گونه محدودیتی برای دریافت ایده‌ها و پیشنهادها در راستای توسعه شهری ندارد.

یکی از اعضای شورای شهر شهرکرد نیز گفت: مرکز چهارمحال و بختیاری با تقاضاها و انتظارهای نامحدود اما منابع محدود مواجه است.

فرهاد رئیسی تاکید کرد: تعریف برنامه‌های درآمدزایی‌ با استفاده از پتانسیل‌های موجود در شهرکرد باید در دستورکار مسوولان شهرداری شهرکرد قرار گیرد.

وی یادآور شد: کمیته‌ای‌ اقتصادی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، نظام مهندسی‌ساختمان استان و مجموعه مدیریت شهری تشکیل و برای توسعه و درآمد پایدار شهر برنامه‌ریزی کنند.

عضور دیگر شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: دولت در سال‌های اخیر اقدام به شهرک‌سازی در اطراف شهرها کرده است.

حمید فتح‌اللهی تصریح کرد: این اقدام باعث توقف توسعه شهرها و افزایش حاشیه‌نشینی به‌عنوان یکی تهدید در زندگی شهری شده است.

وی جلوگیری شهرداری شهرکرد از انجام تخلف‌های ساختمانی و ساخت‌ و سازهای‌ غیرمجاز را مثبت دانست و اظهار داشت: این تلاش‌ها در حالی انجام می‌شود که هیچ برنامه‌ای برای ۱۰ سال آینده در مرکز استان نداریم.

به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد شورای اسلامی شهر شهرکرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد شورای اسلامی شهر شهرکرد چهارمحال وبختیاری شهرداری شهرکرد شورای اسلامی شهر شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!