Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@04:42:29 GMT

تغییر ساعت کاری ادارات در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۹۱۷۷

تغییر ساعت کاری ادارات در لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سیدموسی خادمی اظهار کرد:  با توجه به پیشنهاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرکل مدیریت بحران مبنی بر کاهش ساعت کار ادارات استان ساعات کار تمامی ادارات،شرکت های دولتی، بانک ها ،شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی استان از تاریخ ۲۱ تیرماه تا ۳۱ مرداد تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس  ساعت کار اداری روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳ است که  ساعات کار بیمارستان ها ،مراکز درمانی، دستگاه های خدمات رسان، امدادی و آتش نشانی به روال گذشته خواهد بود و مشمول این مصوبه نمی‌شود.

خادمی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند ترتیبی اتخاذ شود پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته و تمامی دستگاه ها تجهیزات و سیستم سرمایشی و روشنایی را خاموش نمایند.

استاندار لرستان گفت:  شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمانها در دوره زمانی اعلام شده؛ موظف است گروه هایی را تشکیل و نتیجه را هر ۱۵ روز به مدیریت ارشد استان گزارش کند چراکه مصوبه تغییر ساعت اداری با اعلام شرکت توزیع برق و استان مبنی بر پایداری شبکه و تامین برق مورد نیاز؛  لغو می‌ شود.

۴۶

کد خبر 1409174

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود

مهدی یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی، تعطیلات آخر هفته، یک روز جمعه است.

معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور، تصریح کرد: در صورت تصویب لایحه، فقط دستگاه‌های خدمت‌رسان اداری (غیر از دستگاه‌های ضروری) در استان‌های دیگر مانند تهران در روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد.

یزدان‌پناه گفت: آنچه درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها مطرح شده است، شامل بخش خصوصی و دستگاه‌های ضروری مانند بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز انتظامی نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان