Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: تلاش و جدیت بر این است تا برنامه‌ریزی‌های انجام یافته مبنی بر زمین رایگان و نیز کاهش تعرفه نظام مهندسی قیمت تمام شده مسکن طرح اقدام ملی در اردبیل کاهش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت:  تلاش و جدیت بر این است تا برنامه‌ریزی‌های انجام یافته مبنی بر زمین رایگان و نیز کاهش تعرفه نظام مهندسی قیمت تمام شده مسکن طرح اقدام ملی در اردبیل کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اجرای این پروژه‌ها با درنظرگیری کیفیت در دستور کار قرار دارد بیان کرد: پیمانکاران بعد از بررسی صلاحیت‌ها می‌توانند اقدام به اجرای پروژه کنند تا هیچ مشکلی از بابت کیفیت اجرایی آن رخ ندهد.

پیشرفت 95 درصدی مسکن مهر هشتگرد/5000 واحد معطل دستگاه های خدمات رسانوزیر راه: ودیعه مسکن یک وعده نیستانبوه‌سازان مدعی شدند؛ راه‌اندازی بورس املاک به گرانی مسکن دامن می‌زند

استاندار اردبیل تصریح کرد: علی‌رغم بررسی صلاحیت فراخوان تهیه نقشه توسط تعاونی‌های تائید شده نیز ارائه می‌شود که انتظار می‌رود زمان اتمام پروژه نیز به این شکل کاهش پیدا کند که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام یافته است.

بهنامجو تصریح کرد: فضای بیشتری برای احداث واحدهای بیشتر در سطح استان در نظر گرفته شده که طبق پیش‌بینی‌های احتمالی انتظار می‌رود تعداد متقاضیان افزایش یابد که به همین منظور باید تعداد واحدها هم جوابگوی این افراد باشد.

وی اظهار کرد: از نظام مهندسی نیز خواهشمندیم برای کاهش قیمت تمام شده تعرفه‌ها را کاهش دهد تا بتوانیم در این زمینه برای کاهش قیمت خریدها با مشکل مواجه نشویم که این مسئله بسیار حائز اهمیت و اساسی است.


9000 نفر در طرح اقدام ملی مسکن اردبیل ثبت‌نام کردند

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر 9000 نفر در طرح اقدام ملی مسکن اردبیل ثبت‌نام کردند که درصدد هستیم در راستای خانه‌دار شدن این جامعه هدف برنامه‌ریزی‌های اساسی را انجام دهیم.

وی بیان کرد: ارائه زمین به تعاونی‌های صلاحیت‌دار خواهد بود و در ارتباط با تامین زمین نیز درصدد هستیم تا مردم متحمل فشار نشوند که به همین منظور در شهرستان‌های استان زمین برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/132/ی

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... ۹ هزار ایلامی در طرح "اقدام ملی مسکن" ثبت نام کردند بانک‌ها در بازار مسکن دلالی می‌کنند تعلل مکرر دولت در تصویب حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی/ آقای روحانی، چرا بی خیالِ کارگران شدید؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه ریزی ها اقدام ملی مسکن قیمت تمام شده طرح اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل اولویت بوده و در دست اقدام است.

سیدمحمد اعتماد اعجازی ۶ اردیبهشت در جلسه با کادر مراکز بهداشت به مناسبت هفته سلامت ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان و پرستاران اظهار کرد: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اولویت اساسی است.

وی با اشاره به سرانه پایین تخت بیمارستان و فضاهای درمانی شهرستان اردبیل گفت: برای توسعه فضاهای درمانی و بهداشتی شهرستان اردبیل چندین پروژه در دست اجرا است.

مشاور استاندار از پیشرفت خوب عملیات اجرایی ییمارستان نجف زاده خبر داد و بیان کرد: با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان برداشته می شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه ها به مساُئل اقتصادی رقم خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال رقم می خورد.

وی گفت: حمایت های لازم برای سرمایه گذاری درشهرستان انجام می شود و در این راستا روند سرمایه گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان