Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد با بیان اینکه بیش از 70 درصد املاک و مستغلات شهرستان فاقد سند رسمی هستند، گفت: مشکل اسناد املاک اشتهارد در سفر آیت الله رئیسی به استان البرز بررسی شد و رفع آن در دستورکار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اشتهارد، علی بستامی رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد، در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات دادگستری که در راستای حل مشکلات مردم این شهرستان انجام شده پرداخت و گفت: با توجه به اینکه بیش از هفتاد درصد ساکنان اشتهارد با مشکل اخذ سند رسمی املاک و مستغلات مواجه هستند و زمین‌هایی که ابنیه در آن احداث شده موات اعلام و به نام دولت سند تنظیم شده است تلاش بر آن شد که حقوق قانونی مردم اشتهارد احیاء شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد افزود: برای حل این مشکل کهنه که بیش از شصت سال از عمر آن می‌گذرد در سفر اخیر آیت الله رئیسی به استان البرز، موضوع از طریق این دادگستری مطرح و با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان البرز، جلسه‌ای در این خصوص در قوه قضاییه توسط معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز، رئیس  شعبه دهم تجدید نظر استان البرز و عضو هیات نظارت اداره ثبت اسناد و املاک استان، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان البرز، مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز، شهردار اشتهارد و رئیس دادگستری اشتهارد و دیگر مسئولین تشکیل شد.

رئیس دادگستری اشتهارد با بیان اینکه با عملیاتی شدن تصمیم اتخاذ شده مشکل مردم این شهرستان در جهت تثبیت املاک و مستغلاتشان که از راهبردهای قوه قضاییه است حل می‌شود، تصریح کرد: با حل مشکل اهالی این شهرستان علاوه بر استفاده شهروندان از مزایای سند رسمی، از افزایش تعداد دعاوی مطروحه در دستگاه قضا پیشگیری خواهد شد تا جایی که اکنون قریب به چهار هزار پرونده آماده طرح دعوا در دادگستری است و چنانچه این اقدام دادگستری و قوه قضاییه به نتیجه برسد خدمت بزرگی در راستای حفظ حقوق عامه و پیگیری از وقوع جرم برای شهروندان این شهرستان و استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضاییه استان البرز آیت الله رئیسی قوه قضائیه رئیس دادگستری استان البرز سند رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی