Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@12:47:00 GMT

پلمب ۱۳ واحد عرضه قلیان در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۹۲۳۹

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: ۱۳ مرکز عرضه قلیان غیرمجاز را به علت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به قوانین صنفی شناسایی و پلمب شد.

به گزارش میزان، در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه و ارتقای شاخص‌های سلامت، بهداشت و امنیت غذایی و همچنین احیاء حقوق عامه، با توجه به وضعیت خاص جامعه از نظر شیوع ویروس کرونا، طرح تشدید برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی به ویژه قلیان در قهوه خانه‌ها و برخورد با صنوف متخلف و غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی در استان قزوین اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین در این خصوص اظهار داشت: اتاق اصناف استان قزوین باید از طریق آموزش و فرهنگ سازی به واحد‌های صنفی اطلاع رسانی کند که عرضه قلیان چه در ایام کرونا و چه پساکرونا، جرم است و قانونگذار در قانون مبارزه با دخانیات، این رفتار را جرم انگاری کرده و در حال حاضر نیز یکی از راه‌های سریع انتقال بیماری کرونا استفاده از قلیان است.

وی افزود: به مراجع انتظامی ابلاغ کرده‌ایم که حوزه استحفاظی خود را با استفاده از ظرفیت پلیس اماکن، رصد کرده و اجازه ندهند عرضه قلیان از علل شیوع کرونا شود.

این مقام قضایی در ادامه تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم در راه مبارزه با عرضه و مصرف قلیان با ما همکاری کنند و فعالیت غیرمجاز هرگونه قلیان سرا و مراکز عرضه قلیان را گزارش کنند.

فولیان گفت:۱۳ مرکز عرضه قلیان غیرمجاز را به علت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به قوانین صنفی شناسایی و پلمب شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر واقعه مسجد گوهرشاد ایاصوفیه ویروس کرونا قلیان پلمب سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر واقعه مسجد گوهرشاد ایاصوفیه استان قزوین عرضه قلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حافظی با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی لاکان به همراه نماینده اداره بهزیستی از یک مرکز ترک اعتیاد در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مرکز برای پلیس محرز و با هماهنگی قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال ۱۰ معتاد که به اجبار در این مکان نگهداری می‌شدند به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و بیان‌داشت: متصدی ۴۸ ساله این مرکز به دلیل انجام موارد متعدد تخلف و پذیرش بدون مجوز افراد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس و با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

کد خبر 6088608

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی