Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی برگزار شد که تنها جدال فولاد و نفت مسجدسلیمان در آن به انجام نرسید. در این هفته نتایج جالب توجهی رقم خورد که جدول را دچار پیچیدگی و دگرگونی‌هایی کرد.

تا به حال و در حالی که سه هفته از مسابقات لیگ پس از شروع مجدد برگزار شده تنها ۲ تیم پرسپولیس و فولاد توانسته‌اند ۱۰۰ درصد امتیازات را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تفاوت که سرخپوشان تهرانی در سه بازی به این مهم رسیده‌اند و فولاد در ۲ مسابقه. در آن سوی جدول تنها ۲ تیم هستند که ۱۰۰ درصد امتیازات را پس از کرونا از دست داده‌اند. تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با هدایت مجید جلالی در سه بازی برگزار شده نه امتیازی گرفته و نه گلی به ثمر رسانده است. دیگر تیمی که نتوانسته امتیازی به دست بیاورد ماشین‌سازی تبریز است. این تیم هم در سه بازی انجام شده امتیاز نگرفته اما یک گل به ثمر رسانده است.

حال باید دید در ادامه مسابقات و در ۶ هفته پایانی به اضافه بازی‌های عقب افتاده چه نتایجی رقم می‌خورد و کدام تیم‌ها بهترین نتایج را کسب خواهند کرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان باشگاه پرسپولیس فولاد خوزستان ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس توانست در برابر صنعت نفت آبادان رکورد بهترین پاسور پرسپولیس را به نام خود ثبت کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۷ موفق شد روی پاس امید عالیشاه گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند.

عالیشاه با پاس گلی که در این بازی به نام خود ثبت کرد با ۳۴ پاس، بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر شد. پیش از این عالیشاه به همراه مهدی ترابی ۳۳ پاس گل به نام خود به ثبت رسانده بودند که حالا عالیشاه به تنهایی این عنوان را از آن خود کرد.

البته عالیشاه دقایقی پس از گل پرسپولیس، به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و وحید امیری جانشین وی شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس