Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ تیر) و در جریان بررسی رفع ایراد شورای نگهبان به لایحه مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: در مجلس دهم حدود سه سال کمیسیون اقتصادی بر روی مالیات بر ارزش افزوده کار کرد و در نهایت در صحن مجلس ماده به ماده به تصویب رسید و به شورای نگهبان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجایی که قانون فعلی موقت است به منظور رفع ایراد شورای نگهبان ما این قانون را تا پایان سال جاری تمدید کردیم. دو هفته قبل کمیسیون اقتصادی در دستور کار خود چاپ کرد که موارد ارجاعی شورای نگهبان در جلسه کمیسیون بررسی می‌شود و نمایندگان می‌توانستند حضور یافته و نظرات خود را بیان کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: براساس تصویب کمیسیون، قانون فعلی تا پایان سال جاری تمدید شد و قانون جدید از فروردین ۱۴۰۰ لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: قانون مالیات بر ارزش افزوده پورابراهیمی ایراد شورای نگهبان کمیسیون اقتصادی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070415 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند