Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام عدالت بِروز شد و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲هزارتومانی به ۱۷ میلیون و ۱۸ هزار تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات چهارشنبه بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند.

لازم به ذکر است تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها 532 هزار تومان است در پایان معاملات روز شنبه 21 تیر ارزش سهام عدالتشان به 17 میلیون و 18 هزار و 204 تومان رسیده است. این رقم در روز کاری قبل 16 میلیون و 854 هزار و 868 تومان گزارش شده بود که بر این اساس سود 163 هزار تومانی طی معاملات شنبه عاید مشمولان سهام عدالت با ارزش اولیه 532هزار تومانی شده است.

تشکیل هلدینگ فراگیر ملی از 13 شرکت غیر بورسی سهام عدالتواریز 2600 میلیارد تومان به حساب فروشندگان سهام عدالت/150 میلیارد تومان هنوز تسویه نشده

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,77,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سهام عدالت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سهام عدالت سهام عدالت ارزش سهام عدالت هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رحیمی جهان آبادی به ادعای دولت درباره قیمت دلار ۱۰۰ هزار تومانی

آفتاب‌‌نیوز :

جلیل رحیمی جهان آبادی، درباره اینکه حامیان دولت سیزدهم اعلام می‌کنند اگر دولت دوازدهم بر سرکار بود، قیمت ارز تا دویست هزار تومان بالا می‌رفت، اما با سیاست‌های این دولت قیمت ارز تا سقف صدهزار تومان بالا می‌رود، آیا چنین اظهار نظرهای انتظارات تورمی ایجاد نمی‌کند، گفت: ارزش پول ملی ما و بحث موازنه‌اش با دلار یک بحثی است که به نظر من به این دولت و آن دولت و مجلس فعلی و بعدی خیلی مرتبط نباشد. تعیین موازنه و میزان ارزش پول ملی در تقابل با ارزهای خارجی تحت تاثیر عوامل پیچیده اقتصادی، سیاسی و امنیتی گوناگون است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا، ادامه داد: این‌که شما در کجای اقتصاد جهان قرار دارید و نحوه تعامل شما با اقتصاد جهانی چه میزان است؟ میزان پس انداز ارز و ذخایر طلای شما میزان سرمایه‌گذاری خارجی و امنیت سرمایه و... عوامل متعددی دارد. در این موضوع باورم بر این است که باید با دید همه جانبه مشاهده کنیم؛ این‌که شما انتظار داشته باشید تغییر یک شخص در بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و تغییر این مجلس و آن مجلس بتواند مشکلی را حل کند؛ نمی‌تواند حل کند.

وی تاکید کرد: ما تحت فشار تحریم‌های بین المللی هستیم، این فشارها واقعا بر اقتصاد ما و تعاملات اقتصادی ما اثرگذاری داشته است هرچند ما ظرف این سال‌ها یادگرفته‌ایم خیلی از تحریم‌ها را دور بزنیم اما آثار اقتصادی، سیاسی و امنیتی خودش را از جمله در کاهش ارزش پول ملی ما داشته است. باورم بر این است تنها کاری که می‌شود کرد این است که مجموعه‌ای از اقدامات چه در سیاست خارجی و چه در حوزه داخلی و چه در حوزه‌ اقتصادی باید اتفاق بیفتد تا ارزش پول ملی ما تقویت شود و به یک توازن معقولی بین ریال و دلار برسیم.

رحیمی جهان آبادی درباره این که آیا نباید تیم اقتصادی دولت تغییر کند، بیان کرد: تیم اقتصادی دولت ضعیف است ولی ضعیف تر از همه مدیریت اقتصادی دولت است، دولت یک فرمانده اقتصادی ندارد و آقای رئیس جمهور سابقه و پیشینه اقتصادی ندارد، ایشان از حوزه قضایی آمده است. در تیم دولت در سطح معاون اول و وزرا نگاه کنید آدم با تجربه و متخصص ممکن است باشد اما تیم اقتصادی فرمانده واحدی می خواهد که این فرمانده واحد دیده نمی شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • فیلم/ اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • سهم ۴۱ درصدی بازار دوم از ارزش معاملات فرابورس
  • زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • واکنش رحیمی جهان آبادی به ادعای دولت درباره قیمت دلار ۱۰۰ هزار تومانی
  • از کشف کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق تا توقیف بی‌ام‌و ۵ میلیارد تومانی