Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگزاری‌ها امروز در اولین اطلاعیه خود درباره عرضه اولیه روز سه‌شنبه جاری اعلام کردند امکان سفارش آفلاین خرید این عرضه اولیه از امروز فعال است. به گزارش پول‌نیوز، در این اطلاعیه درباره عرضه اولیه رافزا آمده است:

«کاربران گرامی به استحضار می‌رسانیم سه شنبه به تاریخ ۹۹/۰۴/۲۴ عرضه‌ی اولیه‌ی سهام شرکت رایان هم افزا در نماد “رافزا” در بازه‌ی زمانی ۱۳ الی ۱۷ انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است با توجه به اطلاعیه‌ی شرکت محترم فرابورس، حداکثر سهام قابل خرید برای هر کد معاملاتی ۲۰ سهم و دامنه‌ی قیمت مشخص شده از ۲۴،۵۰۰ تا ۲۵،۰۰۰ ریال می‌باشد.»

بدین ترتیب نهایت سرمایه مورد نیاز برای مشارکت در این عرضه اولیه، ۵۰ هزار تومان است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شاخص کل بورس بورس اوراق بهادار بازار سرمایه شاخص بورس بورس تهران عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی خراسان رضوی در پی وزش باد شدید هشدار سطح زرد صادر کرد

به گزارش قدس خراسان، هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه آورده است: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی به تدریج از عصر امروز شنبه یکم اردیبهشت، بر شدت وزش باد در استان به ویژه نیمه شمالی افزوده می‌شود که به تناوب باعث خیزش گردو خاک، کاهش کیفیت هوا و میدان دید خواهد شد.

پیش بینی می‌شود جهت جریانات باعث انتقال ذرات گردو غبار به نواحی مرکزی از جمله مشهد شود و این وضع تا روز دوشنبه این هفته ادامه دارد.

هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه تاکید کرده است: افزایش گرادیان هوا موجب افزایش شدت وزش باد و بروز خسارت در استان خواهد شد.

بیشترین غلظت گردو غبار برای شهرستان‌ها و توابع سرخس، کلات، قوچان به ویژه نواحی شمالی، درگز به ویژه نواحی شرقی، صالح آباد، سبزوار، فریمان و مشهد مقدس پیش بینی می‌شود.

براساس این اطلاعیه در روزهای یک شنبه دوم اردیبهشت و دو شنبه سوم اردیبهشت افزایش ابرهای همرفتی و وقوع بارش‌های رگباری پراکنده و رعدو برق با احتمال تگرگ به ویژه ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

مردم از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی خودداری و از استحکام سازه‌های موقت با توجه به وزش باد شدید اطمینان حاصل کنند.

فعالیت‌های طولانی مدت خارج از منزل به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری‌های خاص هم با توجه به کاهش کیفیت هوا منع شده است.

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • هواشناسی خراسان رضوی در پی وزش باد شدید هشدار سطح زرد صادر کرد
  • یک شرکت کارگزاری بیمه، پنجمین شرکت فرعی زیرمجموعه ثفارس!
  • گزارش بورس امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳