Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@23:06:38 GMT

صرفه‌جویی 48 مگاواتی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۹۴۸۰

صرفه‌جویی 48 مگاواتی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با مشارکت مشترکین برق در طرح‌های مدیریت مصرف و بهره‌مندی از مزایای تشویقی آن 48 مگاوات در مصرف برق استان صرفه‌جویی شد.

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از آغاز فصل گرما تاکنون با مشارکت مشترکین برق در طرح‌های مدیریت مصرف و بهره‌مندی از مزایای تشویقی آن، 48 مگاوات در مصرف برق چهارمحال و بختیاری صرفه‌جویی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان مشارکت کشاورزان، صنعتگران و دیگر حوزه‌ها در طرح‌های مدیریت مصرف سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، افزود: پیک بار مصرف برق از آغاز فصل گرما تاکنون به میزان 352 مگاوات حادث شد که سهمیه تعیین شده همان روز از سوی شرکت توانیر 353 مگاوات تعیین شده بود.

وی اضافه کرد: براساس محاسبات انجام شده در خصوص مشارکت مشترکین برق در طرح‌های مدیریت مصرف و بهره‌مندی از مزایای تشویقی آن،  بالغ بر 48 مگاوات در مصرف برق استان صرفه جویی شد و در پی آن مصرف برق استان در محدوده سبز قرار گرفت.

فرهزاد با بیان اینکه براساس نقشه پهنه‌بندی مصرف برق کشور که توسط شرکت توانیر منتشر شده است چهارمحال وبختیاری تاکنون در محدوده سبز و مجاز قرار دارد، عنوان کرد: مردم باتوجه به افزایش دما و به تناوب افزایش مصرف برق به کمپین هر خانه یک نیروگاه بپیوندند و با مدیریت مصرف برق به‌ویژه در ساعات اوج بار (روز 17-13) و (شب 23-19) جایگاه خوش‌مصرف‌ترین مشترکین برق کشور را برای استان رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز پیک‌بار مصرف برق چهارمحال و بختیاری در همه ایام در محدوده سبز قرار داشت، گفت: ضمن تشکر از همکاری مردم در زمینه صرفه‌جویی مصرف برق، خواستار ادامه همکاری مردم در این زمینه هستیم تا همه مناطق استان از برقی پایدار و مطمئن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: صرفه جویی برق چهارمحال و بختیاری طرح های مدیریت مصرف مشترکین برق صرفه جویی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم

محمدعلی چراغیان سرپرست اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح صنعتی با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری هم اکنون ۶۴ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

وی افزود: این طرح صنعتی در زمان بهره برداری زمینه اشتغال ۱۳۶ نفر را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید

رشد۱۷۷ درصدی سرمایه گذاری‌ صنعتی چهارمحال و بختیاری

چراغیان اضافه کرد: نخ ابریشم خالص از الیاف‌های طبیعی و مرغوب با زیبایی و مقاومت عالی است که در بسیاری از کارخانه‌ها و نساجی‌های پارچه ابریشم بافی به عنوان مواد اولیه از اهمیت منحصر به فردی برخوردار می‌شود.

وی افزود: در کارخانجات تولید نخ ابریشم خالص ایرانی، این محصول به طور استاندارد و با تنوع بالا بر اساس نیاز مشتریان تولید می‌شود؛ بنابراین نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز به خوبی از آن استقبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • ۴۳۰۰ مگاوات صرفه جوی برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • معدوم سازی بیش از ۱۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی از محل تولید داروهای جدید
  • ورود ۹۶ داروی جدید در سال ۱۴۰۲ به بازار/صرفه جویی ارزی ۲۰۰ میلیون دلاری با رشد تولید
  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام