Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتباع یمنی و فعالان حقوق بشری کشورهای عربی و آلمانی با تجمع در مقابل سفارت عربستان در برلین، تداوم تجاوز و محاصره علیه یمن را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از المسیره، شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراض‌آمیز، با سر دادن شعارهایی خواستار خروج عربستان و امارات از یمن شدند.

آنها ضمن محکوم کردن مشارکت آمریکا در تجاوزات علیه یمن، از کشورهای امارات، عربستان و آمریکا خواستند تا مداخلاتشان در امور داخلی یمن را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان در این تجمع، تصاویری از کودکان یمنی که در نتیجه حملات ائتلاف سعودی کشته شدند، در دست داشتند.

یمن از حدود پنج سال پیش شاهد جنگ و درگیری میان انصارالله و دولت مستعفی یمن است. از سال ۲۰۱۵ عربستان وارد مداخله نظامی در این کشور شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنگ یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمای مردم اصفهان در محکومیت جنایات اسرائیل

مردم اصفهان پس از اقامه نماز جمعه علیه جنایات رژیم کودکش صهیونیستی تجمع کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مردم ولایت‌مدار و شهید پرور اصفهان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه، در اعتراض به جنایات رژیم کودکش و جعلی صهیونیستی تجمع کردند تا خشم و انزجار خود را از این رژیم منحوس نشان دهند.

در این تجمع اقشار مختلف مردم انقلابی و روزه‌دار اصفهان حضور داشتند و فریاد " مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آمریکا" را سر دادند تا بار دیگر انزجار خود را از جنایتکاران و مستکبران جهانی به نمایش بگذارند و با سر دادن شعارهای " آماده نبردیم، با غزه هم دردیم"، "رهایی فلسطین همیشه در ذهن ماست" و "شعار هر آزاده‌ای این بود پیروزی ازآن فلسطین بود" همدردی و حمایت خودشان را از مردم غزه به نمایش گذاشتند.

افغانستان شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کردامام خامنه‌ای: رژیم صهیونیستی قادر به شکست مقاومت نیستدرخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیست

انتهای پیام/170/.

 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در حمایت از غزه و علیه مثلث شوم+فیلم
  • راهپیمای مردم اصفهان در محکومیت جنایات اسرائیل
  • تجمع مردمی و دانشجویی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی برپا می‌شود
  • تجمع جمعی از بانوان ایلامی مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان
  • جلالی: شاید اگر همه مسلمانان در انجام وظایف خود دقت می‌کردند ظلم علیه مردم فلسطین ادامه نمی‌یافت
  • تظاهرات مردم اردن برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد
  • تجمع اعتراض‌آمیز مردم شیراز در محکومیت جنایات اسراییل
  • شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی برگزار شد
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل