Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:35:46 GMT

مشکل شرکت کاشی اصفهان رفع می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۹۵۶۶

مشکل شرکت کاشی اصفهان رفع می شود

حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شرکت صنایع کاشی اصفهان قدمتی نزدیک به نیم قرن دارد و یکی از بزرگترین کارخانه تولید کننده کاشی در ایران است، اظهار داشت: این شرکت با تولید روزانه ۲۵ هزار قطعه کاشی بیشترین سهم صادرات کاشی از استان اصفهان را دارد.

وی افزود: شرکت صنایع کاشی اصفهان با ۱۳ خط تولید در طول دوران فعالیت خود تغییراتی را طی کرده است و توانسته ظرفیت تولیدی و رقابت با سایر تولیدکنندگان خارجی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی کمبود مواد اولیه کاشی و سرامیک در استان اصفهان را رد کرد و افزود: اختلاف نظرهایی توسط سرمایه گذاران شرکت صنایع کاشی اصفهان ایجاد شده که در دو هفته آینده این موضوع به طور کامل حل می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی برای کارکنان این شرکت نیست.

کد خبر 4971496

منبع: مهر

کلیدواژه: کاشی و سرامیک واحد های تولیدی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد استانداری سمنان سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف کاشی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • اصفهان و پورتو؛ خواهرانی از جنس کاشی‌های آبی با دوستی ۵۰۰ ساله
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی