Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، محمدرضا مظاهری در جلسه هماهنگی اجرای طرح ذبح قربانی و توزیع گوشت بین نیازمندان در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری که با حضور نمایندگان مؤسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و برنامه سمت خدا در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، گفت: این جلسه به منظور خدمت رسانی بهتر و بیشتر به محرومان با اجرای طرح ذبح قربانی و توزیع گوشت بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ذبح قربانی و توزیع گوشت بین خانواده های نیازمند توسط کانون های منتخب استان در مناطق محروم انجام می شود.
وی ابراز کرد: هماهنگی لازم با مؤسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) استان قم و همکاری برنامه سمت خدا در راستای اجرای طرح قربانی در طول سال از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
مظاهری ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری سطح استان از آغاز شیوع کرونا تاکنون با اجرای رزمایش مواسات و همدلی بسته های معیشتی زیادی را بین خانواده های نیازمند توزیع کرده اند و همچنان هم ادامه دارد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ضدعفونی مساجد و معابر عمومی، تولید و توزیع ماسک و دستکش های یکبارمصرف بین نیازمندان از دیگر اقدامات کانون های فرهنگی هنری استان در راستای ریشه کن کردن کرونا است.

۴۶

کد خبر 1409203

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری ذبح قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شده اند و هر حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی یکسان سازی شده است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ارجاع بیماران به بخش خصوصی کاهش یافته و لیست انتظار بیماران کم شده است.

 معاون درمان وزارت بهداشت  ادامه داد: اکنون ۳۰ درصد از ظرفیت درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دانشگاهی برای بیماران ارجاع شده از سطح اول در نظر گرفته شده است.

کریمی تاکید کرد: برای بیماران صعب العلاج ۵۷ بسته خدمتی جهت پوشش بیمه‌ای تدوین شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار‌ها ۴۱ ارگان حیاتی با اورژانس هوایی جهت انجام عمل جراحی پیوند منتقل شده است.

کریمی ادامه داد: رویکرد وزارت بهداشت تسهیل سرمایه گذاری بخش  خصوصی در پروژه‌های بهداشتی و درمانی در کنار تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت است.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: صدور مجوز‌ها برای مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی مراکز درمانی و کلینیک‌ها نسبت به گذشته تسهیل پیدا کرده است و تمام موانع غیر ضرور با مصوبه شورای عالی درمان برای بخش خصوصی حذف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • کمک ۳۰ میلیاردی خیران به نیازمندان در چهارمحال و بختیاری
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وقوع رعد برق در چهارمحال و بختیاری
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان