Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@23:26:28 GMT

پدر شهیدان ((بردبار)) آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۹۶۱۲

پدر شهیدان ((بردبار)) آسمانی شد

پدر شهیدان زال، کاووس، مهراب و جانباز دفاع مقدس مصطفی بردبار آسمانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شکرخدا بردبار، پدر شهیدان زال، کاووس،  سهراب و جانباز دفاع مقدس مصطفی بردبار، پس از سال‌ها فراق به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این پدر اسوه، روز یکشنبه 22 تیرماه در مسجدسلیمان تشییع و در کنار مزار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوس، زال و مهراب بردبار سه تن از فرزندان این پدر مهربان، جان خود را در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام راحل تقدیم نمودند. همچنین حاج مصطفی بردبار فرزند دیگر این پدر فداکار نیز به مقام شامخ جانبازی نایل آمده است.

شهید کاووس بردبار در تاریخ  21 بهمن ماه 1361 و شهید زال بردبار در تاریخ 1 دی ماه 1365 به فیض رفیع شهادت نائل آمدند، شهید مهراب بردبار جانباز 70 درصد بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج در تاریخ 4 اردیبهشت 1385 به برادران و همرزمان شهیدش پیوست. همچنین حاج مصطفی بردبار جانباز سرافراز 50 درصد برای دفاع از کیان کشور و در جبهه‌های حق علیه باطل به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

معصومه حائری، عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی بود که علی‌رغم رنج‌های بسیاری که در دوره‌های مختلف زندگی، غربت در روزگار تبعید حضرت امام (ره)، شهادت همسر و چشیدن مصائب این فقدان، نقش مادری و ستون خانه بودن را به‌جا آورد و تا جان در بدن داشت بر عشق خود نسبت به «مصطفی» و «امامِ مصطفی» استوار ماند.

کد خبر 747828

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد