Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز شنبه خبری با این عنوان که «در آزمون مدارس نمونه دولتی دخترانه شهرستان سروآباد دانش آموز اهل روستای نسل از توابع بخش مرکزی با نام روژان مرادی از حوزه امتحانی اخراج شد در فضای مجازی بازنشر داده و انتقاداتی را متوجه آموزش و پرورش کرد و در آن از مسوولین آموزش و پرورش کردستان خواسته شد در این زمینه پاسخگو باشند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلسوز خالدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این خبر صحت ندارد و علت عدم اجازه به این دانش آموز تاخیر یکساعته و دیر رسیدن به محل امتحان بود،  افزود: به استناد به جدول زمانبندی دستورالعمل آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی (دوره دوم)، همزمان با سراسر کشور راس ساعت هشت و ۲۵ دقیقه صبح جمعه ۲۰ تیر ۹۹ درب ورودی محل آزمون بسته شد.

وی با بیان اینکه این دانش آموز ۵۷ دقیقه بعد یعنی در ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه به محل برگزاری آزمون مراجعه کرده است، اظهار داشت: براساس قانون امکان اینکه به این دانش آموز اجازه شرکت در امتحان داده شود، وجود نداشت به همین دلیل او نتوانست در این امتحان شرکت کند.

خالدی اضافه کرد: هدف عوامل اجرایی صیانت از صحت و سلامت آزمون و رعایت اصل قانون مداری است و هیچ گونه ظلمی در حق این دانش آموز صورت نگرفته و هر گونه خبری در این مورد کذب است و صحت ندارد.

مدیر آموزش و پرورش سروآباد گفت: در همان ساعت معاون اداره با اولیای این دانش آموز تماس گرفته و اعلام کردند فرزندنشان با تاخیر به محل امتحان رسیده و طبق دستور العمل آزمون مجاز به ورود به حوزه امتحانی نیست.

خالدی یادآور شد: در صورتی که این دانش آموز در پایه یازدهم از لحاظ درسی وضعیت مناسبی داشته باشد طبق اسناسنامه مدارس نمونه دولتی می تواند در مرحله تکمیل ظرفیت این مدارس شرکت کند.

برچسب‌ها مدارس آزمون سروآباد دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آزمون سروآباد دانش آموزان مدارس آزمون سروآباد دانش آموزان مدارس نمونه دولتی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ستاری فرد عصر چهارشنبه در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان ارومیه به اولویت‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، برای تحقق این مهم محتوا و کتاب‌های درسی کافی نیست لذا آموزش و مهارت آموزی یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

وی گفت: برای سیر تحول در نظام آموزشی کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتوای مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، برنامه‌های مختلف باید در بخش‌های توانمندسازی معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم برای تحقق این موضوع را هدف گذاری کرده‌ایم.

ستاری فرد ادامه داد: مدرسه اتاق عملیات برای تحقق ساحت‌های ٦ گانه تربیتی مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز می‌توانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

در ادامه زورخانه دانش آموزی مدرسه شهید مدنی ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

کد خبر 6081541

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه