Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رسمی کره شمالی به بریتانیا هشدار داد که ممکن است این کشور بهای تحریک کردن پیونگ یانگ را بپردازد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی استار، روز جمعه وزارت خزانه داری بریتانیا تحریم های جدیدی علیه کره شمالی منتشر کرد که به موجب آن دارایی های مالی لیست بلندی از افراد بریتانیایی مرتبط با دولت کره شمالی بلوکه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت بریتانیا همچنین اعلام کرد که اقداماتی را علیه دو سازمانی که به ادعای آنها در کشتار و شکنجه افراد در کمپهای کار کره شمالی نقش داشتند، اجرا خواهد کرد.

رسانه رسمی کره شمالی در واکنش به این خبر اعلام کرد که بریتانیا، به عنوان عروسک خیمه شب بازی آمریکا، باعث تحریک پیونگ یانگ شده است.

در خبر این رسانه آمده است: ما به شدت گستاخی بریتانیا مبنی بر اعمال تحریم ها بر موسسات مسئول امنیت کشورمان را محکوم کرده و به عنوان دخالت جدی در امور داخلی خود می دانیم.

اقدام بریتانیا علیه دو سازمان با نام های وزارت اداره 7 امنیت داخلی و وزارت اداره اصلاح امنیت خلق، اولین بخش از سیاست حقوق بشر جدید بریتانیا در سطح بین المللی به شمار می رود.

از سوی دیگر خواهر کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی در تازه ترین اظهار نظر سیاسی خود گفته که برگزاری یک نشست دیگر بین کره شمالی و آبمریکا بی فایده خواهد بود، مگر اینکه واشنگتن مواضع خود در مذاکرات را تغییر دهد.

کیم یو جونگ، خواهر رئیس کره شمالی روز جمعه در بیانیه ای که توسط رسانه رسمی این کشور منتشر شد با غیر ضروری خواندن نشست دیگر بین آمریکا و کره شمالی گفت بعید می داند در سال جاری و بعد از آن نشست دیگری بین دو کشور اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کیم جونگ اون کشور کره شمالی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیم جونگ اون کشور کره شمالی کیم جونگ اون اخبار کره شمالی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: سال گذشته ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

وی افزود: از این تعداد ۴۷۸۰ نفر از معافیت انشعاب آب و ۷۰۳۳ نفر از معافیت انشعاب برق برخوردار شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ هزار و ۷۷۵ خانوار تحت حمایت نیز از خدمت معافیت انشعاب گاز استفاده کردند.

وی ادامه داد: در مجموع با احتساب معافیت‌های عوارض شهرداری، فاضلاب و … حدود ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

خدرویسی اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص‌یافته به آنان فقط برای یک‌بار معاف‌اند.

کد خبر 6079557

دیگر خبرها

  • عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳
  • چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟
  • نفت روی کشتی و آب نداریم؛ از درآمد‌های نفتی برای پرداخت حقوق استفاده نمی‌کنیم
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • واشنگتن و متحدانش به‌دنبال راه‌های جدید اجرای تحریم‌های کره شمالی
  • باشگاه استقلال محکوم شد
  • پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور
  • پرداخت بیش از دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان لرستان
  • کاهش هزینه‌های تولید درشرایط تحریم از سیاست‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد اروند می‌باشد