Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل دیگو کاستا پس از بررسی طولانی مدت توسط VAR پذیرفته شد. 

دیگو کوستا کمک گرفتن از دستش برای باز کردن دروازه رئال بتیس را انکار می کند. 

به گزارش سایت گل، اتلتیکو مادرید با برد روز گذشته سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب کرد و این در حالی است که آن ها بیش از سی دقیقه به خاطر اخراج ماریو هرموسو ده نفره بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوستا که به صورت تعویضی به بازی آمده بود، روی یکی از ارسال های یانیک فریرا کاراسکو موفق به باز کردن دروازه حریف شد تا تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رسانده باشد. برخلاف گل های نیمه اول آنخل کوریا و آلوارو موراتا، VAR این بار گل اتلتی را پذیرفت.

اگر گل مرا آفساید می گرفتند قابل درک بود ولی توپ اصلا تماسی با دست من نداشت. من اعتقاد داشتم خطای هندی صورت نگرفته است و بابت این گل خوشحال شدم. پس از اخراج شدن ماریو بازی سختی داشتیم. هدف ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ بود. حالا که به آن دست پیدا کرده ایم، تلاش می کنیم در دو بازی بعدی هم برنده شویم تا با همین فرم خوب به کارمان پایان بدهیم. فکر می کنم گلزنی کردن از روی ضربه ایستگاهی نشانه خوبی بود. کنترل بازی در دست ما بود. اتفاقی که در نیمه دوم افتاد کار را سخت تر کرد اما شانس هم با ما یار شد و برنده شدیم. نمی دانم چرا همیشه کار ما گره می خورد ولی همواره با این وجود برنده می شویم. اگر به زحمت نیافتیم، حس خوبی نداریم، بنابراین حالا خوشحالیم و به دنبال موفقیت های بیشتری هستیم. 

کوستا اعتقاد دارد یک کارت زرد هم برای خطای هرموسو کافی بود.

اگر ماریو هرموسو کارت زرد می گرفت مشکلی نبود. تصمیم گیری با داور بود ولی به نظرم هم کارت زرد و هم قرمز می توانست منصفانه باشد.  

همچنین بخوانید:

اتلتیکو مادرید 1-0 رئال بتیس؛ پیروزی تیم 10 نفره سیمئونه 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم