Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علی پورزیاد مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز ضمن اعلام اختتامیه مرحله نهایی اولین رویداد "استارتاپ ویکند صنعت برق" گفت: طی دو روز برگزاری مرحله نهایی، تیم‌های راه یافته به مرحله دوم، اقدام به دفاع از طرح‌های استارت آپی خود کرده و در پایان سه ایده برتر این رویداد معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا اشاره به حضور ۱۰ نفر از اساتید دانشگاه تبریز و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و متخصصان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در کمیته علمی جهت داوری این رقابت‌ها، افزود: خلاقیت و نوآوری، کاربردی بودن، راهبرد ورود به بازار، الگوی کسب و کار، توجیه اقتصادی و قدرت رقابت از جمله شاخص‌های داوری بود.

او افزود: در این مرحله هر گروه به مدت پنج دقیقه ایده خود را به هیئت داوران ارائه کرد و از طرح‌های خود دفاع کردند و هیئت داوران نیز با در نظر گرفتن شاخص‌های فوق تیم‌های اول تا سوم این رویداد، را انتخاب کردند.

او با اعلام حضور ۱۷ تیم در مرحله نهایی این رقابت‌ها، افزود: در پایان این رویداد علمی فناورانه تیم طراحان هوشمند نوآور دنا با طرح "روشنایی هوشمند" به‌عنوان تیم اول، تیم پوناس با طرح "مدیریت مصرف انرژی یخچال‌های تجاری در زمان اوج بار" به‌عنوان تیم دوم و تیم نارون آراز ایپک با طرح "سکه سبز" به‌عنوان تیم سوم، انتخاب و به سه طرح اول تا سوم برگزیده این رویداد، به ترتیب ۱۵، ۱۰ و ۸ میلیون تومان جایزه اهدا و جهت اجرا کردن طرح‌ها با شرکت توزیع برق قرارداد به ترتیب به ارزش ۱۵۰، ۱۰۰ و ۸۰ میلیون تومان منعقد می‌شود.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، این رقابت‌ها در روز‌های ۱۸ و ۱۹ تیر ما با مشارکت دانشگاه تبریز و شرکت توزیع نیروی برق استان در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز برگزار شد و در حاشیه این رویداد نشست خبری با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خلاقیت و نوآوری دانشگاه تبریز دانشگاه تبریز شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟

به گزارش همشهری آنلاین سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه ۳ هفته پایانی لیگ برتر و مرحله یک چهارم جام حذفی را به شرح زیر اعلام کرد:
هفته بیست و هشتم لیگ برتر: ۳۱ اردیبهشت یا اول خرداد
هفته بیست و نهم لیگ برتر: ۵ یا ۶ خرداد
هفته سی‌ام لیگ برتر: ۱۰ یا ۱۱ خرداد
مرحله یک چهارم جام حذفی: ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت
همچنین او اعلام کرد پس از برگزاری آخرین بازی تیم ملی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در تاریخ ۲۲ خرداد مقابل ازبکستان تا پایان فصل بهار به احتمال فراوان جام حذفی نیز به اتمام می‌رسد.

به این ترتیب با توجه به رقابت میلیمتری مدعیان قهرمانی، قهرمان لیگ برتر ایران احتمالا در تاریخ 11 خرداد معرفی خواهد شد.

کد خبر 844821 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • پیوند رباتیک دانشگاه و صنعت/ رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ / روبات‌ها کاربردی می‌شوند
  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • فناوری چگونه با کمبود غذا در جهان مقابله می‌کند/ معرفی ۱۰ فناوری برتر در صنعت کشاورزی